Skänka/byta in fisk till fiskaffär?

Sv: Skänka/byta in fisk till fiskaffär?

jag har hittat en sida och skickat en förfrågan om vad det skulle kostar, men det står inget om ljusramp följer med eller inte, om det inte gör det blir det svårt att hitta:(

Ljusramp följer generellt inte med om du hittat en sida som listar måttbeställda akvarium, men om du bestämmer längden till ett lämpligt mått, tex 100, 110, 120 eller 125 så går det ju alltid att hitta ramper.

Om du behöver ancistrus och bor i närheten av mig är det bara att komma förbi och hämta, de börjar snart bli tillräckligt stora för flytt :laugh:

de har fortfarande inte svarat om vadakvariet kostar:(

darkinnight vart bor du?

ja jag tycker det är lite dåligt faktiskt!

jag bor i kääälmar län så det är kanske lite långt:p

Men malen borde väl främst vara beroende av bottenytan? Dvs uppskatta ett djupt/långt akvarium mer än ett högt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 536
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 586
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama