Nej, långt ifrån.
Däremot menar jag att vi behöver prata om hur vi ska göra för att män som arbetar inom idrottsrörelsen ska förhindras att begå övergrepp.
Och ja, MÄN, jag tycker att det är viktigt att fokusera på just könet i den här frågan när gruppen män är så extremt överrepresenterade som förövare. Jag tycker också att det är viktigt att fokusera på könet för ingenstans i samhället ser jag män som lyfter dessa frågeställningar eller problematiserar faktumet att det begås alldeles för mycket övergrepp inom idrottsrörelsen. (den här tråden är väl ett talande exempel - var finns de manliga användarna som hakar på frågan med lösningar istället för inteallamän-gnäll?)
Jag har själv haft schyssta manliga idrottstränare som har varit briljanta förebilder, men så länge alldeles för många män missbrukar sina positioner skulle jag helt ärligt som mamma föredra en kvinnlig idrottsledare. Om inte skulle jag vilja ha en extremt tydlig bild från förbundets sida med vad man gör för att motverka övergrepp. Det räcker inte med nolltolerans mot dömda sexbrottslingar - vi måste agera INNAN de här brotten sker.
Nej, du kanske inte tycker att män inte ska få vara ledare.
Men TS antydde ju en sådan tanke i sin trådstart, vilket är skälet till att jag frågade TS rakt ut.
Själv har jag inga barn så frågan berör mig inte personligen.
Jag är inte man eller idrottsledare heller, så frågan berör mig inte personligen på det sättet heller.
Att jag bryr mig om att fråga om ett förtydligande handlar om att jag - utan att för den skull vilja förminska de problem som finns - ser risker med att man demoniserar utifrån könstillhörighet.
Det är flera skribenter som säger att "alla män är potenetiella förövare".
Det är ett rätt läskigt perspektiv, faktiskt, och det skapar ytterligare spänningar mellan könen.
Plötsligt blir könstillhörighet till något väldigt laddat, vilket jag i ärlighetens namn anser att det inte borde vara. Könstillhörighet, oavsett om det gäller biologisk eller upplevd sådan, borde vara helt laddningsfri.
Men jo, jag inser att det är en utopi att könstillhörighet skulle vara laddningsfri.