Ska kotan se ut så??

Sv: Ska kotan se ut så??

Colombia_Girl skrev:
dax att reklamera vet. besöket?

oja, har försökt ringa henne hela dagnemen hon svarar ej.. Hon ska j*vla inte at betalt för nåt hon inte löste. ALLA jag pratat med håller med, och vägrar hon sänka räkningen så ska jag säga henen en och annan sak. :mad:

Go for it! :bump:
Vi hästägare måste stå upp för oss själva. Det är faktiskt inte alltid så att "fackmännen" har rätt och kan sin sak! :cool:

Som att vi inte betalar dyra pengar för att våra pållar ska må bra, men inte ska man betala för något man inte "fått" något för!
Telefonterrorisera henne tills hon svarar :devil: :devil: :devil: :angel:

Jag tycker att attityden gentemot veterinärer är en aning konstig. Ser den även ibland mot hovslagare här på forumet. De blir idiotförklarade till höger och vänster, men att man tänkt att inte betala en veterinär för arbetet den utför har jag inte hört förut.

Varken hovslagare eller veteriärer är magiker. De har varken röntgensyn eller möjlighet att få svar från sina patienter var det gör ont. Om en veteriär kommer ut till en så kan man inte räkna med att man har ett svar när veteriären åker. Ibland kan ett klinikbesök vara nödvändigt för den utrustning som finns där och ibland kan det behövas en hovslagare istället, som i detta fall.

Ta istället lärdom av det hela. Om något ser mystiskt ut i foten så är det smart att konsultera en hovslagare först. De kan fötter. Många gånger är det inte dyrare att ta hästen direkt till klinik heller.

Hälsning Maja

Så du menar att alla vet alltid gör ett bra jobb?
Att, som jag gjorde, ta ut en vet för att hon inte ens skulle se en hälta tycker jag är vansinne, och att sedan skicka den på smärtstillande istället för att ordinera vidare undersökning tycker jag är skandal rätt ut sagt!
Det finns många som inte kan sin sak i hästbranschen, som i så många andra branscher....däremotinte sagt att det INTE finns suveräna människor oxå! ;)

nu stödjer han på benet som han gjort innan men ibland tycker han att det gör ont. tycker inte om att trava ännu heller emn han blir bra snart :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 908
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 326
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 906
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar