Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Scannade i tidernas begynnelse dvs minst 10 år sedan då det var helt nytt på COOP . Då var det kö till självscanningen och nästan var gång kontroll så jag tröttnade snabbt . Det gick fortare i vanliga kassan men skulle kanske prova igen nu om det inte är köer där
Eh... Flera år.Hur länge har du gjort det?
Hur länge har självscanning funnits.
(Jag vill veta hur länge jag har stått i kö helt i onödan....)
Det retliga är att om man har med egen kasse kan man inte packa direkt i den för då känner vågen kassens vikt och anser att man ska betala för den.
På Coop lägger man varorna på en våg efter man scannat dem i kassan, om vikten inte stämmer med den scannade varans vikt så kan man inte fortsätta.Vadå för våg?
Jag har nästan alltid egna kassar, om inte så scannar man ju kassarna där man plockar åt sig dom?
På Coop lägger man varorna på en våg efter man scannat dem i kassan, om vikten inte stämmer med den scannade varans vikt så kan man inte fortsätta.
Det här har jag aldrig varit med om och vi har självscannat i måånga år.På Coop lägger man varorna på en våg efter man scannat dem i kassan, om vikten inte stämmer med den scannade varans vikt så kan man inte fortsätta.
Alla varor väger ju något. Vågen känner som sagt t.o.m. av en kasses vikt. Köper man en färdig baguette så går det inte att självscanna eftersom de ju kan diffa några gram.Men alla varor är väl inte viktpriser på? Vilket knepigt system!