Själv-scannar ni?

Vår mataffär har börjat med själv-scanning för ett par veckor sedan. Förut tänkte jag att jag säkerligen skulle tycka att det var superpraktiskt och "hoppa på" det med en gång. Men jag är, till min förvåning, inte det minsta intresserad. När jag, t. ex., handlar på IKEA så går jag ALLTID till snabbkassorna där man scannar och betalar själv. Men i mataffären känns det bara...besvärligt. Jag ser inte riktigt tidsbesparingen, tror jag, även om den säkert finns där. Själv-scannar ni? Varför/varför inte?

Nej. Kassan funkar utmärkt där jag handlar.

Nej jag självscannar aldrig. Skulle garanterat glömma något, tycker det är trevligt att prata med kassapersonalen och har inga problem med att stå i kassakön, är aldrig särskilt lång kö där jag handlar ändå.

Nej jag självscannar aldrig. Skulle garanterat glömma något, tycker det är trevligt att prata med kassapersonalen och har inga problem med att stå i kassakön, är aldrig särskilt lång kö där jag handlar ändå.

Det är win-win på nåt sätt med självscanning. Än så länge. Vi som gillar vanlig kassa får kortare köer och de som gärna scannar själva får joxa med det i en separat kö. Den dagen de kräver självscanning, eller tar extra betalt för Kassaservice, byter jag butik.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 562
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
Hundhälsa Veterinär på Onsdag, men känner att jag vill bolla lite. Äldre hund som har liiiite lite artros på en armbågsled fram, bak är aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 867
Senast: Fibusen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har sysslat med hästar i över 30 år och varit en riktig hästnörd större delen av dem. Hade ett uppehåll efter gymnasiet på 6 år och...
2
Svar
30
· Visningar
4 541
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar