Själv-scannar ni?

Vår mataffär har börjat med själv-scanning för ett par veckor sedan. Förut tänkte jag att jag säkerligen skulle tycka att det var superpraktiskt och "hoppa på" det med en gång. Men jag är, till min förvåning, inte det minsta intresserad. När jag, t. ex., handlar på IKEA så går jag ALLTID till snabbkassorna där man scannar och betalar själv. Men i mataffären känns det bara...besvärligt. Jag ser inte riktigt tidsbesparingen, tror jag, även om den säkert finns där. Själv-scannar ni? Varför/varför inte?

Nej. Kassan funkar utmärkt där jag handlar.

Nej jag självscannar aldrig. Skulle garanterat glömma något, tycker det är trevligt att prata med kassapersonalen och har inga problem med att stå i kassakön, är aldrig särskilt lång kö där jag handlar ändå.

Nej jag självscannar aldrig. Skulle garanterat glömma något, tycker det är trevligt att prata med kassapersonalen och har inga problem med att stå i kassakön, är aldrig särskilt lång kö där jag handlar ändå.

Det är win-win på nåt sätt med självscanning. Än så länge. Vi som gillar vanlig kassa får kortare köer och de som gärna scannar själva får joxa med det i en separat kö. Den dagen de kräver självscanning, eller tar extra betalt för Kassaservice, byter jag butik.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 249
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 171
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: Sharpless
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
21 214
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka