Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör det inte. Jag vill inte ha pengar på icakortet utan ha bara ett kort jag använder till alla betalningar.
Ursäkta, men nu fattar jag inte. Vad har detta med scanning att göra?
Måste man inte betala med butikens eget kort när man självscannar med dosa? Har för mig att det var så när det var nytt i alla fall, men kan ju ha ändrats.
På Ikea scannar jag för att den kön oftast är kortare.
Blev lite otydligt. Jag menade i matbutiken med dosa. Har för mig att man måste betala med butikens eget kort när man självscannar med dosa? Tror inte alla fall att det var så när det var nytt i alla fall, men kan ju ha ändrats.
På Ikea scannar jag för att den kön oftast är kortare.
Blev lite otydligt. Jag menade i matbutiken med dosa. Har för mig att man måste betala med butikens eget kort när man självscannar med dosa? Tror inte alla fall att det var så när det var nytt i alla fall, men kan ju ha ändrats.
På Ikea, alltid, i matbutiken, nej, för jag brukar sällan handla i samma butik, men jag ser fördelen med självscanning här. Det är knappt någon kö till dom kassorna medan de vanliga kassorna är superlång kö i jämförelse.Själv-scannar ni? Varför/varför inte?