Sitsproblem " Tittar ner"

Sv: Sitsproblem " Tittar ner"

Jag brukar titta dit jag ska..;)

tittar man längre bort så som trädtoppar mm.. så får man oxå en del gratis framåtbjudning..Dessutom vidgar man sitt synsätt.. vilket gör att ridiningen blir bra mycket enklare..

Sv: Sitsproblem " Tittar ner"

Tack för alla tips... Jätte skönt att veta att man inte är ensam har i världen med att leta myror på marken från hästryggen...:smirk:
Som någon sa att man får ta de lite i taget, arbeta sig bättre. De första steget har man ju redan tagit, att ha blivit medveten om "problemet"... nu kan du ju bara bli bättre, med hjälp av alla era tips!!:bow:

Banana Pancake skrev:
Går du på KBF?

Nej de gör jag inte... ;) tävlar för ridklubben Udden.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 641
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 403
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 373
Senast: Grazing
·
Fritid Det ser ut som att vår husvagn har förolyckats i ett takras :( Vilket gör att vi oundvikligen behöver köpa en ny vagn om vi ska tro att...
Svar
3
· Visningar
1 092
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?