Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut både sadel och häst. Stridsteknik också kan man väl tänka sig. Jegra har väl erfarenhet av uppsutten "strid"? Vad säger du och andra med erfarenhet?
Han har ridit min häst o den passade honom inte, då den inte är het o kvick En mer renodlad dressyrhäst- inte till för att valla korWE som working equitation.
Tror det e han Lynche (portugis) som är världmästare. Vet egentligen inte jättemkt om det. Men har sett litegrann.
Ser fantastiskt kul ut!!
PK vill ju få in rumpan på hästar som är vana att gå i för mkt nerförsbacke. Alt. hänger i handen.*knapplånar mig själv*
Ang. Philippe Karl så har jag upptäckt att på Campero funkar det VÄLDIGT bra att höja handen när han börjar gå emot, tricket ligger i att i samma ögonblick som hästen erbjuder eftergift sänker man den igen och tillåter hästen att komma i arbetsform igen. Han har alltså väldigt mycket tendens att höja halsen och sänka ryggen så jag trodde den tekniken skulle motarbeta min vilja att få ner nacken på honom men det är mycket effektivare att köra PK-style, alla andra varianter blir han bara stark av nämligen.
KL och till flashlight
På PK videon fr clinicen; gör han sina mun-flexions där först eller? Var det inte nån på forumet som gick hans utbildning?
Ser ut å fattas lite arbetsro (calm, forward, straight) men var rätt dålig kvalitét på klippet. Hörde inte riktigt vad som sas.
Var det alltså han som red på clinic?
Hittade annars ett Oliviera klipp.
http://www.youtube.com/watch?v=xJH-ozDH1uU&feature=youtube_gdata