Sista minuten hingstval

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 106
Sv: Sista minuten hingstval

Jag mailade VDL i Holland, och de tyckte Tenerife:crazy:

For giving more length in the back I think Tenerife is a better choice then Sheraton, our 2nd choice would be Corland. These are 2 stallions with good movement and length and according to your mail I think these 2 will fit better then Sheration, who gives blood and good movements and good jumpingtechnique to his offspring.

Det var intressant. Roligt att läsa hur de tolkar sina hingstar, även om alla verkar vara helt ok ;)
U

Någon som vet Tenerifes poäng på gången? Tycker att han är skitsnygg!

Men Corland då ? (ngt svag för Corland ... då jag har fin Corland märr högdräktig i hagen)

Det blir nog bra med Tenerife

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 041
Senast: lilsan
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 454
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 510
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka