Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är rätt intressant möderne. Går vi tillbaka till Mormoderns pappa på Sir Oldenburg så ser man att det är samma pappa som till Baltimore's mormor. Tin Rocco tycker jag har satt sin prägel på båda dessa hingstar. Tycker jag
Jag har ett elite sto som har Tin Rocco som morfar, det är faktiskt väldigt roligt att den stammen har kommit fram.
Jag såg honom sprattla runt i ridhuset med stationsägaren hängande i andra änden i fredags!
Lite väl mycket temperament tycker jag, han sprattlade rätt duktigt på hingstvisningen i påskas också! Men å andra sidan är jag hoppnörd, jag gissar att dressyrnördar kollar efter annat än jag gör!
Han har uppenbarligen väldigt duktiga "simmare" allafall, stationshingstarna där han står hade visst över 90% dräktighet i år.
Synd att ni indikerade att han verkar vara lite väl sprallig.
Hoppas ni menar att han såg orastad ut och inte att ni tyckte att han var spänd och bråkig.
Jag hade honom som kandidat tiil nästa säsong, men behöver INTE ha mera nerv och energi.
Angående hans överlinje, vad finns det för svaghet där, ngn som vet?
Nyfiken! Är det någon som har bilder på Tin Rocco. Han finns ju även bakom den vackra B H Rush Hour
Jag tycker han verkar ha rejält med nerv och energi.