Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiska singeltråd! Så roligt vi haft genom åren.Minns också när vi skrev ut trådar på någon dag och diskuterade dejter (oftast skumma dejter måste jag väl medge, i alla fall mina). Låt inte tråden dö ut igen
![]()
Behövs några som faktiskt lever singelliv då ju, jag är dålig på det!
Men förra helgen var jag i Stockholm och roade mig, sjukt kul, typ som en Vegas-kväll![]()
Fantastiska singeltråd! Så roligt vi haft genom åren.Minns också när vi skrev ut trådar på någon dag och diskuterade dejter (oftast skumma dejter måste jag väl medge, i alla fall mina). Låt inte tråden dö ut igen
![]()
Just ja, Vegas!
Åh så mycket som kommer tillbaka. HP och alla skumma mail man fick, våra kodord, våra träffar. Allas roliga dejter och ingående beskrivningar och smeknamn. Skratt och tårar!
Jag är så glad att jag träffat er genom dessa trådar
Jag och flera andra som återvänt och skrivit är ju inte singlar längre, är det ett krav för tråden alltså?![]()
Ska eventuellt på dejt i början på nästa vecka, men vet knappt nått om honom, så har inte för höga förhoppningar@Praeterea Sålänge du kan tänka dig att dela med dig av det så är det tillräckligt!
@Ceta Jag är ju också senior. Men jag känner mig inte riktigt hemma där, har läst i tråden litegrann dock...
KL
Ingen som har någon kul nyhet? Ingen dejt eller något? Jag är i samma läge som innan, försöker väldigt mycket låta bli att kära ner mig i kollegan. Det går sådär![]()
Ska eventuellt på dejt i början på nästa vecka, men vet knappt nått om honom, så har inte för höga förhoppningar![]()
Åh, jag minns när vi var ute och faktiskt träffade killar irl du och jag. Det var tider det![]()
Haha, ja, det gick ju bra för dig iafDu får komma och hälsa på när jag flyttat in i min nya lägenhet så får vi köra en kväll till här
![]()
Jag dejtar ju emellanåt, men då nätdejtingtråden på senior är betydligt mer aktiv än singeltråden här (plus att jag ju är senior sen ett tag tillbaka) så blir det mer att jag skriver om det i den..
Kommer dock alltid finnas en särskild plats i mitt hjärta för singeltråden ocj alla som höll dem vid livInte riktigt samma grej i nätdejtingtråden
![]()
Åh, varför hände detta aldrig?
Nu är det ju mycket svårare för mig med min lillfis!
@Praeterea Sålänge du kan tänka dig att dela med dig av det så är det tillräckligt!![]()
Åh, jag vet inte! Roligt var det iaf!
Och 30 är väldigt ungdomligt! Jag är ju (snart) 27, och typ yngst på jobbet. Känner mig inte alls vuxen, på något sätt!
@Evenstar Är jag kvar i Jkpg då så löser vi det!![]()
@Praeterea Du var ute iaf, då händer det typ mer än i mitt liv (som iofs just nu är väldigt fullbokat)!
Det där känner jag igen också, nästan så jag själv funderar på hur sjutton man ska göra. Försöka ragga när man är i matbutiken och handlar?Jag gillar inte heller att ragga på krogen. Men jag gillar inte nätdejting heller. Så jag känner att det är typ hopplöst läge...
Jag vet inte riktigt. Har lite (mycket) allmän ångest över vad jag ska göra med mitt liv typ. Så flytta känns inte främmande, men jag vet inte.
@Praeterea
Jag gillar inte heller att ragga på krogen. Men jag gillar inte nätdejting heller. Så jag känner att det är typ hopplöst läge...