Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, nu är jag lite mindre avis ändå. Inte för att du har jobbat arslet av dig, din resa är dig väl förunnad! Men för att det ser ut som att mamma, dottern och jag åker nånstans över jul. Slippa vara hemma på årsdagen för sambons död och genomlida en traditionell jul med hans familj som bara kommer vara deppig och jobbig. Nä, sol och värme hoppas vi på!@Ninnurur HahaJag är typ avundsjuk på mig själv! Vi bokade resan för typ 160 dagar sen, så det är SÅ skönt att kunna säga att vi åker NÄSTA VECKA nu. Vi har jobbat rumpan av oss (jag var tvungen att jobba på Gotland i ett halvår) för att kunna göra den här drömresan och nu börjar man äntligen känna att it is really happening
![]()
Rida igen äntligen? Varför har du inte kunnat rida tidigare?Idag fick jag rida igen äntligen! Fina pållen höll sig i skinnet
Och så händer det massa roliga grejer på jobbet, känns lite lättare att gå dit just nu!
Hon är 3½ ganska precisÅh hoppas att ni kommer iväg, det är ni värda @NinnururVar hoppas ni på att åka? Hur gammal är din dotter nu?
Rida igen äntligen? Varför har du inte kunnat rida tidigare?
Skönt att det känns bättre på jobbet!![]()
Jag förtjänar förresten en fet applåd! Idag har jag skrivit min första tenta!
(Att det bara var en övningstenta och att jag inte har en aning om hur det gick kan ju vi låta bli att låtsas om)
@addicted
![]()
Skolan känns fett jäkla BRA!
Alltså, när jag sitter och slänger mig med uttryck som "extingtiva fång" och inser att jag vet precis vad som står i Avtalslagens 36§ så känner jag mig så otroligt smart. Hehehe. Den känslan försvinner nog snart.![]()
För anatomikursens palpationsdel ja. Tenta imorgon.Har ni redan examination @cili? Bra jobbat att du fixade det!![]()
Ahaa, då är jag medPålle har varit lite krasslig så han har fått vila. Nu skrittar vi, det kan vara spännande nog efter en dryg veckas vila!
Haha, du kanske skulle ta det lite lugnt nästa gång du lämnar blod!
@Ceta
Vad duktig du är som lämnar blod! Jag borde också göra det (har en lite ovanlig blodgrupp) och vill men jag vågar verkligen inte. Känns sjukt läskigt!