Jaulgreis
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag det kunde, imorgon är det fixardag på dagis Vi har alltid det dagen efter festen så att alla hjälps åt med städningen och så gör vi massor av andra saker som behövs på samma gång. Men jag kan nog sova till 8 utan problem iaf! Efter städningen kör nog jag också ut till landet och hoppas få en skön eftermiddag vid kusten och tar med dottern hem igen.@Ninnurur Försök att slappna av! Dottern kommer säkert ha det hur kul som helst! Precis som du säger så kan de köra in henne om det skulle vara något. Ha det så kul ikväll, sov ut ordentligt imorgon och ät en god frukost i lugn och ro! Passa på att rå om dig själv, det är du värd!
Snygg felstavning jag gjorde (den fetade). Bjuda på någon är jag nog ganska sugen på, faktiskt. Men det vore nog inte så socialt accepterat.Nu ska jag hem och baka tårta inför morgondagens kalas. Är egentligen inte sugen på att bjuda på någon alls efter igår, men kan ju inte gärna låta bli när det bjudits in folk.
Kände samma sak med pillren och kan nu konstatera att jag kanske inte hade PMS när jag var 17 år, men nånting har helt klart ändrat sig sedan dess. Herregud vilket skithumör jag kan få! Blir dessutom svullen och känner mig fulast i hela världen. Det har varit skönt att vara utan piller i snart ett år men nu börjar jag bli lite rädd för mig själv, känner inte igen mig i det beteendet alls. Men jag kan skriva under på att det tar långt tid, varje månad har varit olik den förra hela detta året.
Trött Addan här. Var på AW igår, och tänkte väl att det inte skulle bli så sent, jag hade varit uppe sen halv fem liksom. Men ibland blir det inte som man tänkt sig så det slutade med en helkväll. Sjukt sliten idag! Fick en bartenders nummer, men jag bad aldrig om det haha
Haha! Men de kvällarna brukar ju bli de bästa
Ja, alltså, sjukt kul! Men sjukt sliten idag som sagt! Ska äta frukost nu, sen ska jag försöka ta mig till stallet och rasta vilddjuret, hoppas han är snäll, har typ ont i hela kroppen idag haha! Jag har blivit gammal och klen!
Om du är gammal och klen, så borde jag ju vara ännu äldre och svagare!
Trött är jag iaf. Mest mentalt dock. Det är så mycket nu. Visning av lägenheten imorgon och på måndag (inte särskilt orolig över försäljningen dock, vi har redan bud), men det ska städas, rensas och fixas fint. Jag kan inte släppa nånting innan det är perfekt...
Nästa vecka kommer Skolinspektionen till jobbet. De väljer ut skolor och klasser slumpmässigt som de ska besöka och kvalitetsgranska. Självklart kommer de till min klass. Jag har lite ångest över detta, de ska vara med i tre hela dagar och intervjua mig en timma om dagen. Ber för mitt liv också att vildingarna sköter sig... Min klass består av 15 pojkar och 4 flickor, det blir lätt grabbigt och vissa dagar är de mer vilda än tama
Ja, eller så är jag bara klen
Åh, det kommer gå så bra för dig! Gör som du brukar bara så blir det kanon
Här inne har jag inte hängt innan men någon gång ska vara den första Tyckte denna tråden passar bättre än dejtingtråden så.. Jag är en evig singel, om ni förstår hur jag menar, men har halkat över en kille på FB som jag fastnat för och inte kan släppa riktigt, detta är i en dejtinggrupp så vet ju att han "söker" någon, men hur gör man egentligen när man tar kontakt med någon man är intresserad av? dels tänker jag att tänk om han vill träffas, å andra sidan tänker jag "hur kan jag ens tänka tanken att någon skulle vilja bli ihop med tråkiga mig. Är nervös för att ta kontakt samtidigt som gör jag det inte kan jag inte klaga på att jag är singel man får ju anstränga sig lite för att hitta någon. åh i-landsproblem
[USER=6601]@Evenstar Jag tror de har förståelse för att du är relativt oerfaren faktiskt, det blir nog inga problem [/USER]
Bara gör! Det värsta som kan hända är att du inte får ett svar, och ptja.. då är det bara att gå vidareHär inne har jag inte hängt innan men någon gång ska vara den första Tyckte denna tråden passar bättre än dejtingtråden så.. Jag är en evig singel, om ni förstår hur jag menar, men har halkat över en kille på FB som jag fastnat för och inte kan släppa riktigt, detta är i en dejtinggrupp så vet ju att han "söker" någon, men hur gör man egentligen när man tar kontakt med någon man är intresserad av? dels tänker jag att tänk om han vill träffas, å andra sidan tänker jag "hur kan jag ens tänka tanken att någon skulle vilja bli ihop med tråkiga mig. Är nervös för att ta kontakt samtidigt som gör jag det inte kan jag inte klaga på att jag är singel man får ju anstränga sig lite för att hitta någon. åh i-landsproblem
Är han med i en dejtinggrupp så är det nog bara att skriva till honom! Skicka ett PM till honom, och om han vill träffas så är väl det toppen? Det kan ju aldrig bli något om ni inte träffas! Och jobba på din inställning, du är säkert inte alls tråkig och jag slår vad om att det finns massa killar som vill vara tillsammans med dig!
Och du, välkommen till bukes bästa tråd!
Bara gör! Det värsta som kan hända är att du inte får ett svar, och ptja.. då är det bara att gå vidare
Själv känner jag mig bara så jäkla hopplös. Borde lägga ner allt vad dejting och killar heter och acceptera mitt öde som crazy cat lady. Det finns inget värre än att få förhoppningar om saker och sen behöva slänga dom i soptunnan.
Fick ett meddelande på hp nyss, där skrev en kille att han inte ens skulle kunna stå ut med mig i en timme i verkligheten. Weeeiii vad roligt att höra, verkligen, oerhört. Inte.
Normalt sett hade en sådan kommentar inte rört mig i ryggen, jag hade ryckt på axlarna och tänkt "jaha, det var ju tråkigt för honom då" och glatt klickat bort den konversationen. Men de senaste dagarna är det en del andra saker som gjort att jag känner mig nere, så då studsar inte den kommentaren av mig. Den snarare sätter sig fast som en fiskekrok.