Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

När man gått igenom det där DIBS/motsvarighet. Funderar om det kan vara mitt kort; har Visa Electron. Att det inte funkar för att det inte är ett kreditkort. Men det har fungerat förut!

Byt kort. :) Jag hade samma problem tidigare. Det är ju ett ungdomskort och är begränsat när det gäller direktbetalningar på nåt vis, så det är nog bara att be banken om ett nytt, "vanligt" Visa som gäller. :)

Har det funkat på de ställena förut? Det är ju många ställen som inte tar electron. Hör av dig till fin bank och säg att du vill ha ett "riktigt" kort istället! Å andra sidan är det kanske mest ekonomiskt att ha ett electron :D

Hmm räknas julmust som läsk? På riktigt? Om ni faktiskt tänker efter?

Jag måste ha slagit i huvudet nyligen och glömt bort det, i helgen fick jag nämligen för mig att jag endast skulle dricka läsk på helgerna.
Idag började de att sälja julmust light på coop.

Ah, ok. Alltså, det har fungerat på en del ställen och en del inte, men nu har det liksom konsekvent låtit bli att fungera alls. Måste ringa (maila? smsa? kolla på nätet?) min bank. Kortet går ändå ut i Januari så det är väl lika bra. :)

Och julmust är nästintill heligt.

Ringa är nog bäst. Sen måste du lämna in ditt gamla kort ituklippt. Och så får du lära dig en ny kod sen, kul va? :D

Jallan-Brallan: Bara lev med att jag är konstig. Jag har aldrig varit nåt stort fan av cola heller. Lärde mig dricka kolsyra först i tonåren tror jag, tyckte inte om det innan. Lakrits är blä. Inte alls förtjust i lax (har lärt mig äta det nu, efter att ha bott med en vegetarian, men inget jag väljer själv). Tycker inte om att bada. Ligga ute i solen är jobbigt (någon timme kan funka, om jag har något att göra). En del av det, julmusten kom nog på köpet med allt det konstiga.

Bah! Ny kod! Jag har svårt att komma ihåg min nuvarande. Speciellt när kortet ska nyttjas till fyllekäk. Dagens viktigaste mål.

Kommer svälta ihjäl.

Pfft, jag tycker att du är awesome! Och att du inte gillar julmust gör dig mer till ett mysterium än konstig ;)

Du kanske även lyssnade på Christer i P3 istället för att plugga? ;) Om du missade så var där en karl som ringde in och berättade hur man lyckas på HP! Han hade skrivit 3 ggr och jag vet inte vad han fick första gången, men det var det lägsta i vilket fall. Sen fick han 1,8 och slutligen 2,0! Han hade ett väldigt metodiskt tillvägagångssätt som nog funkar för ungefär alla. :)

Underbara, älskade julmust! Funderar på att leva på det genom hela december.

OCH! Jag ska göra egen glögg från scratch! Sen dricker vi oss fulla (ej addan, hon ville ju ha saft) på min högprocentiga glögg!

Ah, jag är ett mysterium. Låter helt klart bättre! :D Ska skriva om "Like a prayer". Första textraden bör självklart vara "Heddan is a mystery".

Chili: Glöggfylla låter fint!

Visst gör det? Jag tar för givet att jag lyckas på första försöket. ;)

Sen vet jag inte om du är så mystisk, lite Cragganmore och Staro så är man hemma. ;) Easy peasy!

Härligt att det går bra med hästen! Tror att det var bra för ditt mående också, du verkar mycket gladare nu. :)

Jag ÄR mycket gladare nu. Livet känns ganska lätt och bra! Så jag mår jättebra av att ha häst, så det är skönt :)

Jallan: Jag gillar inte heller julmust :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
698
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka