Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

*kl*

Så, Snigeln (han jag dejtade som slutade höra av sig dagarna innan vi skulle ses för fem månader sedan) hörde som sagt av sig igår och han ville träffas. Jag sa blankt nej. Jag har ingen lust eller tid att ödsla mer energi på någon som bara hör av sig när dem har lust. Fick inte ens en förklaring till varför han slutade höra av sig. Pratade med min kompis om detta och hon sa att han beter sig precis som L gjorde (mitt ex) när vi träffades och även efter att vi gjort slut. Dem vill äta kakan och ha den kvar. Jag blir bara så less. Otur i vanliga livet och även i kärlekslivet. Vad kommer härnäst då? :grin:

Dock måste jag få jubla lite. Räknade ut att idag har jag varit helt nikotinfri i 7 månader samt alkoholfri i 4 månader! :banana: Trodde aldrig att jag skulle klara det, men jag tänker fortsätta såhär! :banana:

Åh men bra gjort med nikotin och alkohol! Superduktigt! Också väldigt bra gjort att säga nej till mannen, han verkar värdelös!

Yllva: Åh, tråkigt med dejten. Har ni liksom kommit överens om att gå tillbaka ett steg, eller är det nåt som bara hänt? Det låter segt!

Vilken dag är du hemma för cheesecake? :D:angel:

Det mesta av cheesecaken försvann idag när en kompis och hennes sambo var på besök :angel:
Men jag kan nog fixa nåt annat fika om du är sugen! :D Men vi kan ta det efter löning för säkerhets skull så jag kan fixa hem lite bra ingredienser! :D

Ska nog krypa ner under täcket snart. Fryser som satan, vinden går nog rätt genom fönstren för det är svinkallt inne också.
Men det har varit en rätt produktiv dag; efter jobbet åkte jag hem och snyggade till lägenheten, såg ett avsnitt av en serie, vilade lite, åt, sen kom min kompis och hennes sambo på fikabesök och vi pratade en stund. Sen åkte jag till kören och sjöng och nu har jag varit hemma en liten stund och druckit lite te. Ska nog försöka sova snart för jag ska upp vid 5 igen och frysa lite till...

Min bror är ganska så ordentligt fantastisk på många vis. Hjärta av guld, den mannen. Glömmer aldrig gången han gick med en stor bit smörgåstårta som blivit över och en termos kaffe till den hemlöse man han brukar se på väg till jobbet om morgnarna. När han fick allmänt hyll för detta blev han generad och påstod att "man ska inte göra en så stor grej av det, det borde vara en självklarhet". Fina, fina bror.

Fryser också och har nyduschad krupit ner under täcket. Brr. Blåser som aset här också, ser inte fram emot jobbet imorgon :p.

Det har väl hänt en grej, från hans sida. Som vi dock har pratat väldigt mycket om så alla korten finns på bordet så att säga... Men är väl bara att försöka ta det lugnt (sjukt svårt!)

För en gångs skull så ser jag faktiskt fram emot att sitta instängd i skolan hela dagen i morgon så länge jag slipper den här blåsten och kylan! Det tjuter dessutom i mitt fönster när det blåser så här mycket, inte jättekul när man ska sova... :grin:

Åh, sådär så att man tror man är med i en skräckfilm :crazy:.

Alltså, jag är rätt tålig. Brukar inte ha några jätteproblem med kyla, inte heller regn. Men blåst - hatar. Intensivt. Dessutom blir hästarna på jobbet lite extra kinkiga när det blåser.

Har förövrigt hittat en liten katthona från ett katthem som jag blev hopplöst, oåterkalleligt förälskad i. Och nu ska jag ju snart flytta... Men jag borde vänta lite. Egentligen.

Jag fryser också och känner mig inte alltför på topp idag. Men det är ju kroppens reaktion förmodligen, fast jag har skärmat bort det så jag tänker inte så mycket på det nu. Ingen idé, det hjälper ju inte att tänka på det. I morgon ska jag fika med en kompis och då lär jag väl få älta det ett varv till, men annars så känns det mest tomt och avstängt här just nu.

Han låter verkligen som en riktigt fin man! :love:
Så fint gjort verkligen!

Bröder(och för all del systrar :love:) är bra skit!

Och eh, klart du ska ta katten!! :D:D

KL

Ätit för mycket skräp idag. Vill ha motivation till att inte göra det. Wääh..
Borde lägga mig med. Trött och irriterad och blä.

Tja, jag har också ätit mackor, som fan. Dessutom chips, choklad & fil. Så jag vet inte om det är så mycket att byta till. :p

Men jag förstår dig du. Försök ta hand om dig så bra det går. Glöm inte att äta och sova.
Och du, du är verkligen en jättefin tjej(vad jag kunnat utläsa här och på fejjan!) och det är verkligen urtrist att snubben kommer på det här nu, så här sent! :( Men, det kommer bli bra så småningom. Du kommer inte gå själv genom livet! (och jag vet att det inte hjälper ett skit att jag skriver det nu, men ändå...)

Stor stor kram på dig!

+ chili och evvan

Tack! :love: :D
Helt otroligt egentligen, jag trodde aldrig att jag skulle klara det. Har rökt och snusat sen jag var 14-15 år (är 23 år nu) men nu är jag fri från skiten! :banana:

Nu lyssnar jag på Little Mix och ska försöka sova. Imorgon ska jag till skolan tror jag, jag ska försöka köra dit med min onda fot. Får se hur det går. Kan bli spännande. :angel: Dock såg jag nu att klasskamraterna skrivit på facebook att dem endast var där en timme idag och sen hade hemarbeten. Känns onödigt att åka en timme enkel resa för att vara där i en timme och sen åka hem igen.. :crazy:

Åh men gullebrodern! Fler borde vara som han. Roligt att bo nära sina syskon, jag bodde fem minuters gångväg från min ena syster ett tag, det var så sjukt fint! Jag röstar också på att du ska skaffa katt!

Mitrolle: Usch, försök få i dig lite att äta så du orkar med, det gör en sån extrem skillnad när man väl lyckas äta nånting.

Sleepan: Gah, är också inne i ett helt sjukt ätmönster, äter alldeles för mycket, alldeles för ofta och godis varje dag typ. Känns inte alls okej, men det är så himla gott med mat...

+ grisen

:)
Jag försöker sälja honom till mina singelvänner i passande ålder (har försökt med Pride :angel:) utan hans vetskap...

Åh, jag blev så himla kär i just den här katten. Och jag har ju verkligen tänkt länge att jag ska skaffa katt när jag flyttar... Men tänk om jag fuckar upp med pengar på nåt vis? Att jag går utan mat är ju en sak men inte katten. Svååååårt. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 663
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 928
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 380
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Remisser 1177