Silbersee?!

Sv: Silbersee?!

Var han skimmel? Jag var och praktiserade hos Fredrik i Sigtuna (var min tränare när han bodde här i Dalarna) förut och jag tror mig minnas att han hade en ganska liten skimmel som hette Atlet. Eller så minns jag helt fel :angel:.

Sv: Silbersee?!

Jag var och provred Atlet idag :D han var skitfin, lätt att rida, lätt för samling, hoppade som en gud :love: jag blev störtförälskad. det enda negativa var att var känslig när det gällde uppsittning, men bara jag fick hjälp så var det inga problem alls. Han såldes aldrig till tyskland, köparen och Caroline kom aldrig överens tydligen. Nu är Atlet 9 år, 164 cm hög och skitsnygg! Det finns en tråd med film på honom och mig om ni vill se ! :D Fredrik var med och hjälpte mig dessutom ! :smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 636
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bison
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
1 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix
  • DIY hästvård

Omröstningar