SIHS Shopping 2016

Köpte precis vad jag planerat.
* två ES-schabrak (Dusty Pink och grått NO Boundaries)
* Grå spooks Lexi
* ridtäcke Rambo newmarket blått
* en stor hink godis från PS

Blev ett namnbroderat rosa schabrak, ridstrumpor och en hink hästgodis.
Vann en "Kolla-masken" :up:

Fullt med folk o trångt vid shoppingen i lördags em vi gick en stund på kvällen med innan tävlingarna började. Vi kom hem med ett turkost schabrak matchande turkosa benskydd och ett pannband med turkostbling så nu ska dotterns ponny matchas. (Hon köpte pannbandet själv för väl sparade pengar 250 kr kostade det ) . Fyndade på Börjes och hittade en hals för 50kr något som båda mina behöver ha. Köpte en jacka på Horze för 59kr till dottern och så klart 4 strumpor för 100kr vi behöver alltid nya ridstrumpor så brukar alltid köpa på oss ett gäng på mässan. Mulle var ju favoriten men kön var såååå lång så vi orkade inte jag var så varm och svettig och dottern har inget tålamod att stå i kö.... Tror vi handla en heldel sånna godis snören med svårt o säga hur många de försvann lika fort som vi köpt de. Vi borde kollat ny ridhjälm men sen tänkte vi att det var jobbigt att bära på tåget/bussen och dottern var inte så pigg att prova hon behövde nya ridbyxor med fick henne att prova två par som var förstora . Sedan ville hon inte prova mer. Var lite utplockat och svårt att hitta saker i hennes storlek 146 eller 150. Vi provade 32 men var förstort i midjan. Dottern och ponnyn fick mest i år. Jag hade väl inget jag behövde akut och gammel hästen har rätt mycket saker (bl.a. oanvänd grimma från JW jag köpte förra året)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 722
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 849
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat