SIHS Shopping 2016

Varför får man inte biljetterna hemskickade längre? Förra året fick man det. Nu måste man ha skrivare och skriva ut dem...

Min budget är liksom många andra begränsad pga veterinärräkningar. Men två ES-schabrak och ett ridtäcke från Horseware är vad jag siktar på :).

Jag har ingenting jag behöver. Inte ens något tråkigt tyvärr.
Funderar på att rensa bland mina schabrak så jag kan köpa nått nytt.. och eventuellt ett Rambo newmarket fleecetäcke....

@Fiorano de hade samma på Elmia också så det kommer nog till SIHS också :)

Ska dit flera dagar men tror inte det blir så mycket shoppat, kan inte komma på något jag behöver och jag är dålig på spontanköp :p

Hur brukar Black friday vara? Ngn som var där förra året?
Tycker nog att det var bättre förra året, i alla fall av vad jag sett på "erbjudande-listan" än så länge. Fast det kan också bero på att jag kom hem med en stor säck mash och två små påsar betfor efter förra året, det är kul med gratisgrejer :D

Tycker nog att det var bättre förra året, i alla fall av vad jag sett på "erbjudande-listan" än så länge. Fast det kan också bero på att jag kom hem med en stor säck mash och två små påsar betfor efter förra året, det är kul med gratisgrejer :D
Vad har du hittat på erbjudandelistan då?

Och för att återgå till det här med shoppinglistor:
- En ny hjälm, enda kravet är att den ska vara skön, hur den ser ut är inte lika viktigt förutom att den ska vara svart så den passar tävlingskavajerna :)
Eh ja, det var väl egentligen bara den saken jag verkligen behöver och jag tänker att nån affär nog har lite bättre priser än här hemma, eller något annat märke. Jag skulle gärna vilja prova en oneK och känna hur en sån är.
- Har dock inte kunnat sluta drömma om en blå skinnjacka från hv polo sedan jag såg en förra året, tyckte inte riktigt att jag behövde lägga pengar på en sådan då. Men eftersom jag fortfarande kan se den framför när jag blundar ibland så kanske jag behöver en ändå :p Så jag hoppas det finns sådana i år också så jag kan prova.
- Ridskor med stålhätta pga nuvarande börjar ge upp. Finns ju även att köpa här hemma, men det kanske finns bra mässpris hos någon :)
- Sedan brukar det alltid bli lite smått och gott, tex ett roligt schabrak eller nya sporremmar (hittade ett par rosa förra året och skulle gärna ha ett par extra för de börjar bli lite slitna). Har också tänkt att hästen ska få ett eget bling-pannband istället för det han ärvt från förra, men vet inte alls hur jag vill att det ska se ut men jag kanske springer på nåt perfekt om jag håller ögonen öppna. Några tidningar att läsa på tåget hem är heller aldrig fel och brukar vara tradition att köpa lite här och där :)

De var några år sedan som jag var på showen och ska mest gå omkring och klämma och känna på saker och ting och se nya idéer :d
Dock kommer jag leta aktivt efter fodrade ridbyxor men är inte helt på de klara vart jag kan hitta sådana men de ordnar sig nog :D

Jag blev också lite blåst på att mässan stängde så tidigt. Hade tänkt köpa flera saker som jag nu blev utan :meh:

Så besviken på mässan! Det var jättelång kö hos @Lena Furberg så hann inte få någon målarbok eller mugg i den korta pausen och sen vips var det stängt :mad:
Det enda jag köpte var ett par gammelrosa och lite glittriga manrosetter :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 722
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 849
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat