SIHS Shopping 2016

Jag har alltid gått torsdag och söndag och mässan har stängt när den sista föreställningen dragit igång igen efter pausen, varje gång. Inget konstigt alls tycker jag.

Jag köpte en tröja hos Stierna och animo ridbyxor på halva priset hos Skara

För min del struntar jag i om de brukar stänga tidigt den dagen, jag tycker ändå att det är dåligt och de borde ha informerat om stängningstiderna för oss som inte varit där en torsdagskväll förut.

Jag såg väldigt många som blev besvikna och inte hade en aning om att det stängde så tidigt, så då har de ju brustit i informationen.

För min del struntar jag i om de brukar stänga tidigt den dagen, jag tycker ändå att det är dåligt och de borde ha informerat om stängningstiderna för oss som inte varit där en torsdagskväll förut.

Jag såg väldigt många som blev besvikna och inte hade en aning om att det stängde så tidigt, så då har de ju brustit i informationen.

Det står på deras hemsida vilka öppettider som gäller och det borde verkligen ha stått inne på mässan vilka tider det är eftersom det skiljer sig från dag till dag. Riktigt dåligt att det inte fanns information på plats. :rage:

Kom och shoppa i den över 10 000 kvm stora ridsportsmässan. Mässan ligger inne i arenan under samma tak som showarenan. Har du en föreställningsbiljett gäller den som entré till mässa hela samma dag som föreställningen.

Mässan öppettider
Torsdag: 16.00 – 20.30
Fredag: 9.30 – 22.00
Lördag 9.00 – 21.30
Söndag 8.00 – 20.45

Torsdagen brukar väl stänga tidigt?

Hur som.

Har köpt ett fårskinn till barnvagnen, ett blått GG-schabrak och luddad nosdel till mitt PS High jump :)

Det står på deras hemsida vilka öppettider som gäller och det borde verkligen ha stått inne på mässan vilka tider det är eftersom det skiljer sig från dag till dag. Riktigt dåligt att det inte fanns information på plats. :rage:

Kom och shoppa i den över 10 000 kvm stora ridsportsmässan. Mässan ligger inne i arenan under samma tak som showarenan. Har du en föreställningsbiljett gäller den som entré till mässa hela samma dag som föreställningen.

Mässan öppettider
Torsdag: 16.00 – 20.30
Fredag: 9.30 – 22.00
Lördag 9.00 – 21.30
Söndag 8.00 – 20.45

Nämen, var stod det? Jag var inne och letade på hemsidan innan vi skulle dit för att kolla, men jag hittade bara vilken tid det skulle öppna. Jag tittade under "mässan" men där stod det bara saker om hur stor ytan var och blabla :cautious: om de inte har lagt till informationen senare förstås, men det var inte längesedan jag kollade..

Nämen, var stod det? Jag var inne och letade på hemsidan innan vi skulle dit för att kolla, men jag hittade bara vilken tid det skulle öppna. Jag tittade under "mässan" men där stod det bara saker om hur stor ytan var och blabla :cautious: om de inte har lagt till informationen senare förstås, men det var inte längesedan jag kollade..

Tror detta är rätt länk. Är inne på mobilen just nu
http://www.swedenhorseshow.se/ridsportmassa/besokare/

Black Friday och en shop-a-holic till trots, blev det faktisk inte så mycket köpt! :D
Det jag köpte var:
- Krafft pannband (övriga Krafft saker fick jag gratis!)
- Ridsport Special
- SWB hingstkalendrar för åren 2003, 2004, 2007, 2009.
- Welsh hingst/avelskalender för år 1993.
- NAF Superflex.

Nu är stamboks/tavle-nörden inom mig lycklig iaf :D
Särskilt häftigt var det att få tag på den gamla Welsh-katalogen.

15178143_1011119015678097_5286004972030373852_n.jpg

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 722
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 849
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat