Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min del struntar jag i om de brukar stänga tidigt den dagen, jag tycker ändå att det är dåligt och de borde ha informerat om stängningstiderna för oss som inte varit där en torsdagskväll förut.
Jag såg väldigt många som blev besvikna och inte hade en aning om att det stängde så tidigt, så då har de ju brustit i informationen.
Det står på deras hemsida vilka öppettider som gäller och det borde verkligen ha stått inne på mässan vilka tider det är eftersom det skiljer sig från dag till dag. Riktigt dåligt att det inte fanns information på plats.
Kom och shoppa i den över 10 000 kvm stora ridsportsmässan. Mässan ligger inne i arenan under samma tak som showarenan. Har du en föreställningsbiljett gäller den som entré till mässa hela samma dag som föreställningen.
Mässan öppettider
Torsdag: 16.00 – 20.30
Fredag: 9.30 – 22.00
Lördag 9.00 – 21.30
Söndag 8.00 – 20.45
Nämen, var stod det? Jag var inne och letade på hemsidan innan vi skulle dit för att kolla, men jag hittade bara vilken tid det skulle öppna. Jag tittade under "mässan" men där stod det bara saker om hur stor ytan var och blabla om de inte har lagt till informationen senare förstås, men det var inte längesedan jag kollade..
Tror detta är rätt länk. Är inne på mobilen just nu
http://www.swedenhorseshow.se/ridsportmassa/besokare/
Blippa funkade förra året åtminstone!Vet någon om det funkar att blippa på biljetterna i mobilen? Eller måste man skriva ut dem?
Ok. Får ha mig med båda dåBlippa funkade förra året åtminstone!
Jag tycker att det var mycket färre utställare än förra året?
Tar de kort eller Swish på mässan?