SIHS Shopping 2016

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Nu är det ju bara en vecka kvar till SIHS...
Är det någon mer än jag som gjort shoppinglistor än? :D

Själv har jag faktiskt inte kommit på så himla mycket...Vilket är konstigt för att vara mig... :crazy:
Men det jag faktiskt kommit på är:
- Equiline schabrak (till tävling/fin-tillfällen)
- Hingstkataloger
- NAF Superflex
- Vintertäcke med hals

Sen vet man ju aldrig vad man kommer hem med, men...:angel:

Jag hade tänkt köpa tömkörningsgjord från Tärnsjö, meeeen ettåringen visade sig vara klapphingst så det blev kliniken som fick mina pengar istället, ha! Har dock tänkt köpa ett reflexridtäcke från Horze och benreflexer, i övrigt är det hålla i pengarna som gäller. Om jag känner mig lite rik blir det kanske ett Ankyschabrak i burgundy med lindor till...

Hade inte tänkt på något speciellt men reflexer är ju alltid bra att ha @Piaff ..
Lovat att köpa en graman också, men den är inte till mig (fastän jag säkert skulle behöva en ibland, jäklar vad min häst bockar :cautious:)

Kanske någon söt Mullegrej eller annat som man liksom blir lite :love: av.

Hade inte tänkt på något speciellt men reflexer är ju alltid bra att ha @Piaff ..
Lovat att köpa en graman också, men den är inte till mig (fastän jag säkert skulle behöva en ibland, jäklar vad min häst bockar :cautious:)

Kanske någon söt Mullegrej eller annat som man liksom blir lite :love: av.
Där sa du nåt! Jag har faktiskt tänkt köpa den där målarboken med bilder av @Lena Furberg den ser så fin ut, hoppas den finns kvar när jag kommer! Eventuellt en mugg med Mulle/hästbild också, beroende på utbudet.

Ska till Friends på lördagen.
Men jag har ju ingen pålle att shoppa till... :cry: Lika bra det. Min ekonomi är lite dålig just nu.
Kanske om de har tidningar där?:confused:

Jag kan knappt vänta, hästfest!

Jag ska köpa vinterjacka och byxor från Stierna :love:
Tåvärmare till stigbyglarna.
Sidostycken
Bett om jag hittar vad jag söker till bra pris.

Och sedan är nog pengarna slut :p

Stämmer det att man inte bara kan gå på mässan? Tänkte skickat dit någon som kan spana efter prylar men så sa hon att det stod på hemsidan att det inte går? Verkar ju helt stört isåfall.

Nu kom jag på vad jag måste hålla utkik efter, manrosetter! Jag har dem i flätorna :)

wp_20160530_17_57_30_pro_574d585cddf2b32dc1d5259f.jpg

Typ så här.

Eftersom jag inte rider just nu så är inspirationen och behovet av nya prylar lågt men det brukar bli lite schabrak iaf.

Ponny har också nästan lärt sig att stå still när man lindar så kanske lite matchning av lindor + schabrak tills jag kan börja träna igen. Får se.

Förra året var det blandat.

Men det är ju många som är utländska och där är det nog oftast kort som gäller.

Börjes brukar ta kontanter iaf :p

Typiskt, jag tappar så lätt koll på ekonomin när jag "bara" har kortet, så när jag ska spontanshoppa föredrar jag att använda kontanter :crazy: Men jag får väl se det som ett tillfälle att träna då :p:nailbiting:

Jag har ett ganska avgörande klinikåterbesök på onsdagen.
Resultatet av det besöket lär påverka mitt shoppingsug under torsdagen märkbart.

Jag letar fortfarande efter det perfekta schabraket, hittar jag det köper jag det, och en del av dessa saker lär väl följa med hem om de dyker upp till rätt pris:

-Pelhamdeltor
-Skärm till min samshield-hjälm
-Stallboken
-Lindor och paddar
-Ny Fårskinnspadd

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 722
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 849
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat