Mustang

Trådstartare
Jahapp..
Nu står man här och hittar inte någon färg som passar till sadeln...
Sadeln är rödbrun, och hästen svartskäck.. Hur binder jag ihop dom två på ett enhetligt sätt? Visst, hästen är inga problem, men den rödbruna sadeln? Creme fungerar med sadeln, men det fungerar ju inte med hästen.. Min egen tävlingsoutfit kan jag alltid anpassa, men den f*rb*nnade SADELN?

Hjälp...:confused:

Gärna någon som passar både till Reiningen OCH Plesauren...

Sv: Showpad..

Helsvart med ljust läder! Hittar ingewn bild, men en sån som har läder kant ner till o en silver concho (stavas??) i hörnet. Skiiiit snygga!:love:

royal blue, black...eller nån färg ur redskalan, som gul eller orange. dock inte röd, brukar inte funka med rödbrunt läder. grönt kan också funka bra.

(så du har bestämt dig för att behålla? har hon vuxit nåt?)

Då vet jag vad jag har att vänta mig.. uscha...

hatar att hitta färger som ska passa

Man är ju blödig... :smirk:
Hon är ju underbar.. He he...
Hon är numera HELA 149 i manken och 151 i bak.. Så det tar sig som mordbrännaren sa... Men har blivit groooov.... :d

jag skulle pröva med någon sort av vinrött... du ska tänka mest på vad som passar hästen... men självklart så ska allt passa.. men vinrött m lite svart i eller bara vinrött.. skulle jag nog köra på;)

Har hittat en bild på en sadel som har samma färg, (i alla fall på side jockeys"en" "arna"?!?) Funderar allvarligt på att byta sadel av estetiska skäl... :angel: Fungerar verkligen Royal på denna? :confused: (Kanske bara jag som är kinkig, men jag tycker inte att något blir bra, tacka vet jag Natural Oil, DET är snyggt..)

10077.jpg

VIT showfiltmed korgmöstrat läder och silverconcho med 2 tageltofsar ska du ha. Såååå snyggt!

TCJ:Tror det är en Crates?

sasucatu skrev:
Är det inte en crates supreme reiner? Kolla tumbleweed..

Är det ngn som vet vad färgen på sadeln heter?

Svarade TCJ genom Pm, då jag GÄRNA vill att tråden ska få ligga kvar.. :angel:

För övrigt, ja..... ;)

Hittade igen den här tråden av en händelse...
Undrar fortfarande vad färgen heter, är det någon som vill vara behjälplig? :angel:

Svart. Ev med rödbrunt läder nertill, har sett det men det är nog vanligare med vanligt ljust. Det går inte med den sadeln dock, rödbrunt läder isåfall.
Inte röd!

Fortsätter på denna tråd..
Den gamla sadeln breddade hon sig ur, så nu har vi en möörkbrun sadel med bara silverplates på forken. Hästen är svart-brunskäck och jag är torsk på rött...

Vad tror ni om den här röda padden, som jag bara älskar? Huvudlag och tyglar har samma ton som sadeln. Om jag har en röd skjorta som går i samma ton som paden, svart hatt och chaps, blir det för mörkt då? Och vad ska man i sådana fall välja för annan färg?

PD-0204-D1.jpg

Mycket Snygg! Tror att den verkligen kan passa till din svart-skäck, utan problem :)

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 022
Senast: NotlikeI
·
Western Hej! När det blir egen häst kommer pållen troligtvis mest vara för nöjesridning, men visst hade det varit roligt att tävla i både trail...
Svar
9
· Visningar
2 199
Senast: Void
·
Ekonomi & Juridik Risk för att det blir en lång historia. Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
16 047
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar