Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpt en maratonvagn nu wiii, har letat ihjäl mig efter en lätt maratonvagn med gummihjul och fann en till slut.
Det vart en Glinkowski, som väger 125 kilo bara=)Kul! Vad blev det? :-)
Beror på hur körtäcket är, finns de du lägger över selen och de du läger under selen.Jag har snöat in mig lite på körschabrak. Men bara så jag inte tänker helt tokigt. När man har ett körtäcke, då är väl schabraket överflödigt? Dvs då skyddar väl täcket?
*planerar lite roliga inköp*
haha ja jag har svurit många härliga meningar under tidens gång haha@Nielaa Önskar jag var så händig, men nål och tråd har jag aldrig fått att samarbeta med mig. Tack för svaret!
Ok... Drar upp den här tråden igen. Inte för att jag shoppat något, men för att jag vill.
Letar efter reflexer att ha när man är ute och kör, vi vågade oss ut i mörkret igår och det fungerade hur bra som helst. Men jag skulle behöva någon slags reflex på bröstan, så bilarna ser oss även framifrån. Gärna en reflex som går att ta loss enkelt, eftersom vi ofta kör i dagsljus också.
Tips? Kanske något tips om någon fler reflex att komplettera med? Borde jag skaffa lyse också? Vi kör på vägen totalt 100-150 meter för att komma till bra grusvägar.
Köp bara reflexer som man har runt benen på hästen och sätt de runt bröstan. De brukar gå runt bröstan om den inte är alldeles för bred eller om du köper reflexer för shettis.
Det är så surt, Boett gjorde reflexer för brösta innan, men de slutade Ångrar att jag inte köpte när de tillverkade.Ok... Drar upp den här tråden igen. Inte för att jag shoppat något, men för att jag vill.
Letar efter reflexer att ha när man är ute och kör, vi vågade oss ut i mörkret igår och det fungerade hur bra som helst. Men jag skulle behöva någon slags reflex på bröstan, så bilarna ser oss även framifrån. Gärna en reflex som går att ta loss enkelt, eftersom vi ofta kör i dagsljus också.
Tips? Kanske något tips om någon fler reflex att komplettera med? Borde jag skaffa lyse också? Vi kör på vägen totalt 100-150 meter för att komma till bra grusvägar.
Lätt att sy egna=)Det är så surt, Boett gjorde reflexer för brösta innan, men de slutade Ångrar att jag inte köpte när de tillverkade.
Jag drog en chansning och köpte dessa benskydd till Lilleman:
Det framgick inte av sidan jag beställde från om skydden går att ha både bak och fram, så jag köpte två par och får hoppas på det bästa Blev dom lila då svarta var slut i minishettis-storlek... Tanken är att ha dom när vi hoppar och kör lite tuffare.
Nu skriver jag det här fast jag har en känsla av att jag fått det förklarat redan.
Vad är det egentligen för skillnad på ett körtäcke och ett ländtäcke? Är det någon som kan svara lite pedagogiskt med bilder?
Snöar hos oss nu och jag vill helst inte att gammelmannen blir kall och blöt på korset när vi bara skrittar med vagnen.