Shoppingtråden körning

Förlåt en latmask som inte orkar leta vare sig i tråden eller på internet men vet nån var jag hittar lite tjockare däckelunderlägg i roliga färger till ponnyn? Gärna tok-rosa eller annan vild färg:D

Förlåt en latmask som inte orkar leta vare sig i tråden eller på internet men vet nån var jag hittar lite tjockare däckelunderlägg i roliga färger till ponnyn? Gärna tok-rosa eller annan vild färg:D

Du kan beställa precis vilka färgkombinationer du vill från Mia RS, det finns 34 färger att välja på samt 23 färger på passpoal och 30 olika på snoddar... Den rosa färgen på tyget är rätt blek men det finns cerise.

Nu är ju de däckelunderläggen inte så tjocka utan mer i normal schabraktjocklek och kallas för tömkörningsunderlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 846
Senast: Lyan
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
341
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
499
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 643
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024