@bejkonfis Vart köpte du kopplen? Har försökt hitta Kenjans 5-meters läderkoppel från någon svensk sida men det verkar nästan omöjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@bejkonfis Vart köpte du kopplen? Har försökt hitta Kenjans 5-meters läderkoppel från någon svensk sida men det verkar nästan omöjligt.
Okej, kanske blir till att beställa från danmark då. Hur känns dem i kvalitén? Så mjuka som dem försöker skryta med?Beställde från Satchmos. Dom har dock inga längre Kenjan-koppel än 2,5 meter
Okej, kanske blir till att beställa från danmark då. Hur känns dem i kvalitén? Så mjuka som dem försöker skryta med?
Gör så. Jagar ett bra långt läderkoppel som tål både det ena och det andra.Det vet jag inte än, har precis klickat hem dom. Men jag har hört jättemycket positivt om märket och deras läderkvalité så jag hoppas på det bästa. Kan återkomma med en recension när dom har kommit
Gör så. Jagar ett bra långt läderkoppel som tål både det ena och det andra.
Att hitta rätt koppel är en hel vetenskap och hittar man äntligen rätt så har de sedan slutat tillverka dem när man vill ha nya om några år.
Jag köpte i våras två långa kenjan koppel 2,5 m, blev inte nöjd då de hade pistolhakar (vill helst ha BGB) och var stela, dessutom inte alls så mjuka som de varit förr om åren. Så jag la dem i lådan i garderoben och tänker använda dem som reservkoppel, vilket betyder att de aldrig används.......
I somras köpte jag därför två Jokke Viking koppel 3 m, mjuka men ojämn tjocklek på lädret (kände inte det förrän man använde dem ordentligt). Jaha, ännu fler koppel i lådan då....
I höstas så köpte jag i ren frustration två vanliga enkla bruna läderkoppel soft 3 m från K9-sport.com och de är alldeles perfekta, så jag kommer absolut köpa fler koppel därifrån innan de försvinner ur sortimentet.
/ kayoba
Det är ofta det som är problemet, man samlar på sig en massa som bara blir liggande. Har beslutat mig för att inte köpa en massa onödiga koppel och halsband utan han får ha en liten uppsättning och sen klara sig med det tills något slits upp.Att hitta rätt koppel är en hel vetenskap och hittar man äntligen rätt så har de sedan slutat tillverka dem när man vill ha nya om några år.
Jag köpte i våras två långa kenjan koppel 2,5 m, blev inte nöjd då de hade pistolhakar (vill helst ha BGB) och var stela, dessutom inte alls så mjuka som de varit förr om åren. Så jag la dem i lådan i garderoben och tänker använda dem som reservkoppel, vilket betyder att de aldrig används.......
I somras köpte jag därför två Jokke Viking koppel 3 m, mjuka men ojämn tjocklek på lädret (kände inte det förrän man använde dem ordentligt). Jaha, ännu fler koppel i lådan då....
I höstas så köpte jag i ren frustration två vanliga enkla bruna läderkoppel soft 3 m från K9-sport.com och de är alldeles perfekta, så jag kommer absolut köpa fler koppel därifrån innan de försvinner ur sortimentet.
/ kayoba
Någon som vet hur hållbara Hööks rundsydda koppel med ring är? Alltså det här:
Hmm....Har du verkligen fått hem äkta vara då - jag tycker nämligen tjurpitt luktar gammal sur otvättad gubbe (tja, tänk vilket ställe) när hunden börjar tugga på dom
Jobbat inom vården juHmm....
Nu ska jag inte fråga hur du vet hur en sån gubbe luktar 'där'
Tack för svarJobbat inom vården ju
Hahahaha - undra vilken bild folk fått av mig efter detta inläggetTack för svar
Nu slipper jag undra när jag ser dig i trådarna...