Tycker inte den luktar mycket alls, grisöronen luktar mer.
Har du verkligen fått hem äkta vara då - jag tycker nämligen tjurpitt luktar gammal sur otvättad gubbe (tja, tänk vilket ställe) när hunden börjar tugga på dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker inte den luktar mycket alls, grisöronen luktar mer.
Har du verkligen fått hem äkta vara då - jag tycker nämligen tjurpitt luktar gammal sur otvättad gubbe (tja, tänk vilket ställe) när hunden börjar tugga på dom
Har aldrig köpt innan så jag vet inte.
Det blir vitt och kletigt när de tuggar, luktar och ser ut som grisöra eller grisknorr. Det hette iaf tjurmuskel.
Själv tycker jag inte det går att ta miste på just den doften som äkta tjurpittar ger i tuggat tillstånd. Luktar inte som grisöron eller annat torkar, även om jag tycker det mesta fabrikstorkade hundgodiset luktar illa. Eller så är jag bara känslig (jag som inte ens tycker rå vom luktar speciellt)
Det är egentligen det viktigasteJa, jag vet inte vad det annars kan vara. Uppskattat är det iaf :-)
Om man vill ha ett tuggben som inte tar slut på någon timme, vad köper man då?
Osökt funderar man ju på hur du vet vad en sådan doftar?
Aha!Jag har jobbat inom vården
Hahahaha - vad trodde du egentligen
Hahahaha - vad trodde du egentligen