Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eller hur @Blueberry !? Fanns även täcken i dessa färger, superfina! Har googlat som en galning men inte hittat dem på något annat ställe.
Ja hundsaker tar ju inte så mycket plats som hästsaker, så det kan man ju inte få för mycket av ju? Vi skulle ju inte köpa någon sele eftersom vi skulle få ärva en av en kompis, men även husse gillade dessa, och hon kan kaaaanske ha den även när hon är vuxen
Ååh var köpte du dom?
Frågar här då det känns dummt att starta en ny tråd bara för detta.
Någon som vet vart man ska vända sig för att hitta -mjuka- och smidiga läderkoppel som man inte behöver "nöta in" för att dem ska bli mjuka? Helst platta men rundsydda kan funka.
Frågar här då det känns dummt att starta en ny tråd bara för detta.
Någon som vet vart man ska vända sig för att hitta -mjuka- och smidiga läderkoppel som man inte behöver "nöta in" för att dem ska bli mjuka? Helst platta men rundsydda kan funka.
Jokke har jag hört om. Vet du hur deras platta koppel är? Är det samma kvalité på deras halsband?Jokke har jättemjuka(!) rundsydda koppel. Har även sett mjuka, platta koppel men minns inte från vilket märke...
Ska kolla där, tack!Noble zoo köpte jag mina på över nätet. Hade samma krav!
Jokke har jag hört om. Vet du hur deras platta koppel är? Är det samma kvalité på deras halsband?