Köpte tränsreflexer och trädde på hundens koppel förra veckan. Efter en testvecka nu så är jag väldigt nöjd!
Smart! Är det reflex på båda sidor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte tränsreflexer och trädde på hundens koppel förra veckan. Efter en testvecka nu så är jag väldigt nöjd!
Har precis beställt en Tuskproof till min tik, en sådan här:
5700 kr, adjöken
Vad häftig den ser ut! är det mot vildsvin man använder den? alltså för att förhindra stakningsskador?
Tack!
Den rosa/gula är en specialfärg, de har precis lanserat den och det finns inte så många i den än. Men klart att min ska ha en rosa! Hon kommer förhoppningsvis att synas väldigt väl. Har matte en bössa i rosa camo är det ju nästan ett måste att hunden har en rosa väst också....
Yes, det stämmer Mot vildsvin och deras betar framförallt, men skyddar ju även mot taggtråd, pinnar, vass, håller tätt en stund mot kallt vatten, gör dem extra synliga för bilar osv.
Hanen har också en, men den klassiska gul/orangea. Den har några år på nacken dock, och har blivit både solblekt och lite trasig under åren som gått. Har förmodligen räddat livet på honom ett antal gånger.
Ja Gud, får in en hel del vildsvinsskador och skador efter pinnar på jobbet så här års. Wachtlar överrepresenterade
Åh, jag skulle vilja ha en med till min yngre heeler - men satans vilka priser det är på Ruffwear
Åh, jag skulle vilja ha en med till min yngre heeler - men satans vilka priser det är på Ruffwear
Jag fick tidigare i tråden tips på olika reflexvästar och jag vill uppdatera med att jag köpte en väst från Hööks. Den är väldigt lik en väst från Hurtta men kostar bara 79 kronor. Än så länge är jag hemskt nöjd även om jag tycker att den ser ut att tävla väldigt liten yta på hunden men som synes så reflekterar den väldigt bra.
Appropå reflex på kopplet så har Hööks en reflex man sätter mellan kopplet och halsbandet på hunden. Smart och smidigt förutom att jag tycker att kopplet känns så långt