Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har köpt massor till vår nya hund senaste tiden.. Han har bl.a. fått två egna bäddar (JH collection från hööks och BackOnTrack), ett gult set från Rukka bestående av sele, halsband och koppel, rundsytt läderhalsband, spårlina, vinterjacka från Rukka (rukka i mitt hjärta!!), utställningskoppel, en springer till cykeln, matskålar o.s.v. Sen har han fått ärva en del gamla grejor som corgin växt ur också.
Kvar på köpeslistan finns bara ett regntäcke (från rukka, såklart!) men har inte hittat det i rätt storlek och färg ännu. Sen borde han ha allt han behöver för ett bra tag framöver!
Ja och ett halvstryp från madebyminvilda vill han såklart också ha, småningom!
Jag älskar också Rukka! Inte för att jag äger något därifrån med det är så fina färger och känns så happy
Eftersom jag förlorade min ryggsäck som jag hade en hel massa av Doris saker i har jag fått shoppa en del, mest skittråkiga saker eftersom det var samma saker som jag redan hade...
Dels ett stormtäcke från Hurtta som jag hade tur att hitta på halva priset så betalade bara 300 kronor för det men tyvärr fanns det bara orangea täcken i hennes storlek kvar. Jag tycker att det täcket är så himla smidigt, det täcker en stor del av hunden, är enkelt att ta på, begränsar henne inte i rörelserna och syns dessutom bra.
En DC zero sele har jag beställt men eftersom vi hade en annan sele tidigare så är jag lite osäker på storleken så det ska bli spännande att prova den
*Länk raderad av moderatorn*
Något som jag verkligen måste köpa nu är en reflexväst, hade en från Hurtta (med dragkedja på ryggen) men den är i rätt tjockt tyg så jag skulle vilja ha en tunnare den här gången men kan inte hitta någon jag tycker sitter bra och känns hyfsat rejäl.
Jag har denna från hurtta. Supersnygg, smidig, sitter bra och inget tungt material. Det bästa av allt är att den syns helt sjukt bra då du har reflex från alla håll.
Det är dock usel kvalité på både sömmar och material, jag har fått laga mina ett otal gånger för att reflexen släpper, kardborrebandet släpper, sömmar lossnar mm. Dessutom blektes tyget till nån slags cremefärg (var orange) efter bara en säsong.
Sjukt dyr väst av kass kvlalité, men jag gillar modellen.
Det är dock usel kvalité på både sömmar och material, jag har fått laga mina ett otal gånger för att reflexen släpper, kardborrebandet släpper, sömmar lossnar mm. Dessutom blektes tyget till nån slags cremefärg (var orange) efter bara en säsong.
Sjukt dyr väst av kass kvlalité, men jag gillar modellen.
Jag älskar också Rukka! Inte för att jag äger något därifrån med det är så fina färger och känns så happy
Eftersom jag förlorade min ryggsäck som jag hade en hel massa av Doris saker i har jag fått shoppa en del, mest skittråkiga saker eftersom det var samma saker som jag redan hade...
Dels ett stormtäcke från Hurtta som jag hade tur att hitta på halva priset så betalade bara 300 kronor för det men tyvärr fanns det bara orangea täcken i hennes storlek kvar. Jag tycker att det täcket är så himla smidigt, det täcker en stor del av hunden, är enkelt att ta på, begränsar henne inte i rörelserna och syns dessutom bra.
En DC zero sele har jag beställt men eftersom vi hade en annan sele tidigare så är jag lite osäker på storleken så det ska bli spännande att prova den
*Länk raderad av moderatorn*
Något som jag verkligen måste köpa nu är en reflexväst, hade en från Hurtta (med dragkedja på ryggen) men den är i rätt tjockt tyg så jag skulle vilja ha en tunnare den här gången men kan inte hitta någon jag tycker sitter bra och känns hyfsat rejäl.
Japp, Rukka är bäst!
Igår knackade postbudet på dörren, med ett paket adresserat till Russel (vår corgi). Det innehöll hela vintercollectionen från Rukka! Han blev utvald till testhund i våras, så vi fick hela rubbet gratis! En overall, ett regntäcke, ett vintertäcke, ett koppel, en sele, lite reflexer och sånt. Tyvärr var nästan allt en storlek för stort (han växte fortfarande när jag skickade in hans mått), så måste byta. Men ändå, nu har vi allt han behöver för resten av hans liv tror jag.
Heelern fick också en matchande regnjacka, men den fick vi betala för. Djuraffären hade dessutom erbjudande på hurtta, så han fick ett halvstryp med matchande koppel också.