Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
@paradiset, inte storlek M3 då? :P Misstänker att det där täcket också är från DgDoggear? Jag är sugen på att köpa mer saker till Aysu därifrån, och lite sugen på att köpa ett sådant där jättevarmt hurtta-täcke...

Tyvärr ingen koll på de platta kopplen, jag har för mig att de också är mjuka, men vågar absolut inte säga att de är det.
Halsbanden tycker jag verkar underbara, rejäla och verkar kunna hålla i en evighet eller två.
Super, blir nog något därifrån isf. Kan tycka att det vore konstigt om deras platta koppel inte har samma kvalité som deras rundsydda.

Nä jag har köpt alla mina grejer från Sofadogwear.eu

Kanske att M1 hade passat för hans gröna stickade tröja är m1 men tycker denna passar så himla perfekt på honom.

Tröjan kommer från HMs hundkollektion och täcket från Gustav och Evita

kl
Dogsen vann en tävling på Instagram och fick plocka ut grejer för 1000:- det var populärt!

Tjurmuskel längst fram, klipper i bitar och ger, mycket uppskattat!

Vad klipper du med!? :eek: Jag kom hem till en mycket irriterad hundvaktande mor en dag, som försökt få isär en av Monsters tjurmuskler med vedyxan, köttyxan och en tång för att dela med den andra hunden. :laugh:

Jag förklarade för henne att utan såg (och en dos tålamod) kom hon ingenstans med en sådan utan hon fick ge den mindre hunden en lika stor bit som Monster också... Menar du att jag ljög för min mamma?! :o

Vad klipper du med!? :eek: Jag kom hem till en mycket irriterad hundvaktande mor en dag, som försökt få isär en av Monsters tjurmuskler med vedyxan, köttyxan och en tång för att dela med den andra hunden. :laugh:

Jag förklarade för henne att utan såg (och en dos tålamod) kom hon ingenstans med en sådan utan hon fick ge den mindre hunden en lika stor bit som Monster också... Menar du att jag ljög för min mamma?! :o

Avbitartång :D

Inte riktigt till hunden men ändå lite hundrelaterat, köpte Arraks gosiga fleecejacka på deras mellandagsrea, har varit sugen på den bra länge :)

Tips annars - en plåtsax fungerar utmärkt till mycket ;)

Dock kommer aldrig tjurmuskel in i mitt hem - det luktar gammal ***** :nailbiting:

Ja, det luktar vidrigt! :wtf:

Men min hund är ju min älskling, så... :o

...

Jösses så patetisk det här hundkräket har gjort mig! ":rage: Något jäkla klickertrams kommer jag aldrig att hålla på med i alla fall - det kanske funkar för meshundar, men har man en riktig hund så får man träna därefter!" ... Några år senare: "Godis, fantröst & klicker, check! :up:". ":rage: Folk gör ju vad de vill i sina egna hem, men jag kommer aldrig att förstå de som har hunden i sängen!? Något så äckligt!" ... Några år senare: "Men, ligger du på golvet lillen, varför det? Kom upp i sängen så matte kan släcka lampan! :up:". ":rage: Uäck, en tjurpenis som stinker sjukt gammalt gubbpiss, det finns ju ingen måtta på vad folk tar till för att skämma bort sina hundar!". Oooooch några år senare: "Nuuuu ska lillen få gooooodis! :love:". :angel:

:rofl:

Ja, det luktar vidrigt! :wtf:

Men min hund är ju min älskling, så... :o

...

Jösses så patetisk det här hundkräket har gjort mig! ":rage: Något jäkla klickertrams kommer jag aldrig att hålla på med i alla fall - det kanske funkar för meshundar, men har man en riktig hund så får man träna därefter!" ... Några år senare: "Godis, fantröst & klicker, check! :up:". ":rage: Folk gör ju vad de vill i sina egna hem, men jag kommer aldrig att förstå de som har hunden i sängen!? Något så äckligt!" ... Några år senare: "Men, ligger du på golvet lillen, varför det? Kom upp i sängen så matte kan släcka lampan! :up:". ":rage: Uäck, en tjurpenis som stinker sjukt gammalt gubbpiss, det finns ju ingen måtta på vad folk tar till för att skämma bort sina hundar!". Oooooch några år senare: "Nuuuu ska lillen få gooooodis! :love:". :angel:

:rofl:
:laugh::laugh: Känner igen det där! :up:
Sambon: Hunden får absolut inte vara i soffan!! Vart ligger hunden när han spelar TV-spel? På husses mage i soffan såklart!:D

:laugh::laugh: Känner igen det där! :up:
Sambon: Hunden får absolut inte vara i soffan!! Vart ligger hunden när han spelar TV-spel? På husses mage i soffan såklart!:D

Min karl gick och tvättade händerna varje gång han klappat lillebrors hund, innan vi skaffade hund. Nu slänger han sig på golvet och blir slickad i ansiktet när vi hälsar på där. Och vår vovve skulle inte få vara någon annanstans än på golvet enligt honom, nu delar de både säng och plats i soffan :P plus att vovve har en egen stol brevid hans datastol :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
799
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
492
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka