@paradiset, inte storlek M3 då? :P Misstänker att det där täcket också är från DgDoggear? Jag är sugen på att köpa mer saker till Aysu därifrån, och lite sugen på att köpa ett sådant där jättevarmt hurtta-täcke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Super, blir nog något därifrån isf. Kan tycka att det vore konstigt om deras platta koppel inte har samma kvalité som deras rundsydda.Tyvärr ingen koll på de platta kopplen, jag har för mig att de också är mjuka, men vågar absolut inte säga att de är det.
Halsbanden tycker jag verkar underbara, rejäla och verkar kunna hålla i en evighet eller två.
Blev innan tipsad om hjort-horn och sk "tjurmuskel" aka torkad tjurpenis. Har inte hunnit testa något av det ännu, men det ska tydligen räcka väldigt länge om vanliga råhuds-ben inte är sega nog.Om man vill ha ett tuggben som inte tar slut på någon timme, vad köper man då?
Någon som vet om dessa ger mindre gasiga magar än en del vanliga tuggben?Blev innan tipsad om hjort-horn och sk "tjurmuskel" aka torkad tjurpenis. Har inte hunnit testa något av det ännu, men det ska tydligen räcka väldigt länge om vanliga råhuds-ben inte är sega nog.
Någon som vet om dessa ger mindre gasiga magar än en del vanliga tuggben?
Vad klipper du med!? Jag kom hem till en mycket irriterad hundvaktande mor en dag, som försökt få isär en av Monsters tjurmuskler med vedyxan, köttyxan och en tång för att dela med den andra hunden.
Jag förklarade för henne att utan såg (och en dos tålamod) kom hon ingenstans med en sådan utan hon fick ge den mindre hunden en lika stor bit som Monster också... Menar du att jag ljög för min mamma?!
Avbitartång
Det var ju det mamma provat med! Eller möjligen en hovtång... Du måste ha mycket starkare nypor!
(Kanske inte så svårt att föreställa sig, mamma är 75+... )
Jag har en stark man
Tips annars - en plåtsax fungerar utmärkt till mycketDet var ju det mamma provat med! Eller möjligen en hovtång... Du måste ha mycket starkare nypor!
(Kanske inte så svårt att föreställa sig, mamma är 75+... )
Tips annars - en plåtsax fungerar utmärkt till mycket
Dock kommer aldrig tjurmuskel in i mitt hem - det luktar gammal *****
Tips annars - en plåtsax fungerar utmärkt till mycket
Dock kommer aldrig tjurmuskel in i mitt hem - det luktar gammal *****
Känner igen det där!Ja, det luktar vidrigt!
Men min hund är ju min älskling, så...
...
Jösses så patetisk det här hundkräket har gjort mig! " Något jäkla klickertrams kommer jag aldrig att hålla på med i alla fall - det kanske funkar för meshundar, men har man en riktig hund så får man träna därefter!" ... Några år senare: "Godis, fantröst & klicker, check! ". " Folk gör ju vad de vill i sina egna hem, men jag kommer aldrig att förstå de som har hunden i sängen!? Något så äckligt!" ... Några år senare: "Men, ligger du på golvet lillen, varför det? Kom upp i sängen så matte kan släcka lampan! ". " Uäck, en tjurpenis som stinker sjukt gammalt gubbpiss, det finns ju ingen måtta på vad folk tar till för att skämma bort sina hundar!". Oooooch några år senare: "Nuuuu ska lillen få gooooodis! ".
Känner igen det där!
Sambon: Hunden får absolut inte vara i soffan!! Vart ligger hunden när han spelar TV-spel? På husses mage i soffan såklart!