Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
En till fråga!
Någon som vet hur Agrias reflexväst för hund är i storlek?? Finns xs och L på hemsidan men ingen måttabell!

Letar efter en snygg, lite enklare sele till vår tik som hon kan ha när vi cyklar samt är i stallet! Hon har alltid halsband vilket funkar fint eftersom hon inte drar, men just när vi cyklar och är i stallet kan hon bli lite för exalterad :D Tips??

Zero DC. Billy har den när vi cyklar/joggar och den är verkligen skitbra. Googla och läs så förstår du :)

Håller helt klart med mazariin, Rukka Form är super :) Och riktigt snygga! Köpte den orangea på från Grizzly till mamsens amstaff i julklapp, sitter som en smäck!

Zero DC. Billy har den när vi cyklar/joggar och den är verkligen skitbra. Googla och läs så förstår du :)

Har sneglat på den, det funkar väl att de får dra lite i den då va? Jag har ju en spets så jag tror inte att Björkis o liknande med fästet så långt bak ligger så bra? Plus att jag hört att de ska ha dålig passform över bröstkorgen för min ras också.
Han kommer inte dra några vagnar el så, utan bara få dra i linan när vi joggar o ev på cykeln när gubben cyklar. Kanske längdskidor också om jag lär mig åka..

Jag har en Rukka Comfort som vardagssele till Rio. Tror den kostade 150 spänn och den sitter väldigt bra. Men kan inte svära på att den håller om en stor och stark rottis gör ett ryck. När det gäller färgen hade jag köpt blå eller grön till en rottis. Jag tycker att rött skär sig mot deras orangea tantecken. Men smaken är som baken :)

Hon har ett rött regntäcke jag tycker hon klär i!

Men nån annan färg kanske är fint med! @Milosari

Egentligen tycker jag de flesta selar är skitfula men zero dc föll mig verkligen i smaken! Rukka comfort hör inte till min vilja ha lista :angel:

Jag är sugen på en rosa eller om det finns, minns inte? turkos zero dc sele. Min är ju också Black and tan men hans tantecken är inte lika röda som på dig iofs. Men tycker de är fina i starka färger iaf!

Har sneglat på den, det funkar väl att de får dra lite i den då va? Jag har ju en spets så jag tror inte att Björkis o liknande med fästet så långt bak ligger så bra? Plus att jag hört att de ska ha dålig passform över bröstkorgen för min ras också.
Han kommer inte dra några vagnar el så, utan bara få dra i linan när vi joggar o ev på cykeln när gubben cyklar. Kanske längdskidor också om jag lär mig åka..

Ja, det borde funka - det är inte farligt om de drar med den. Många använder den till exempelvis vid canicross, och den är gjord för att avlasta väldigt bra och belasta väldigt rätt.

Jag shoppar för PINSAMT mycket pengar till hundarna :o. Prylar, träningsredskap, leksaker, selar, kurser... Men så är ju hundar och hundträning min enda last i livet, så det får väl vara så ;) !

Nu senast klickade jag hem två nya regntäcken till mina aussiesar. Älskar passformen på Hurttas täcken och när jag såg färgen kunde jag bara inte motstå...
1501122.jpg

Jag shoppar för PINSAMT mycket pengar till hundarna :o. Prylar, träningsredskap, leksaker, selar, kurser... Men så är ju hundar och hundträning min enda last i livet, så det får väl vara så ;) !

Nu senast klickade jag hem två nya regntäcken till mina aussiesar. Älskar passformen på Hurttas täcken och när jag såg färgen kunde jag bara inte motstå...
1501122.jpg
Jag väntar väldigt otåligt på att de ska dyka upp. Helst nyss liksom, sen inser jag att det inte är så mycket regn här på ett tag...:angel: (förhoppningsvis)

1501122.jpg
Snyggt! Var hittade du den färgen :love:

Jag väntar väldigt otåligt på att de ska dyka upp. Helst nyss liksom, sen inser jag att det inte är så mycket regn här på ett tag...:angel: (förhoppningsvis)
Säger samma, tycker det är DÅLIGT att de inte kom idag :D!!

Snyggt! Var hittade du den färgen :love:
Jag köpte mina på Djurkompaniets webbutik. Får ju inte länka, så googla på namnet :up:!

Och nu klickade jag hem en sak till som inte helt är till hundarna, men till mig när jag håller på med hundarna: Muckboots som jag hoppas matchar bra till täckena :angel:

muck-boot-arctic-sport-dam.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
494
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka