Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Letar efter en snygg, lite enklare sele till vår tik som hon kan ha när vi cyklar samt är i stallet! Hon har alltid halsband vilket funkar fint eftersom hon inte drar, men just när vi cyklar och är i stallet kan hon bli lite för exalterad Tips??
Letar efter en snygg, lite enklare sele till vår tik som hon kan ha när vi cyklar samt är i stallet! Hon har alltid halsband vilket funkar fint eftersom hon inte drar, men just när vi cyklar och är i stallet kan hon bli lite för exalterad Tips??
Zero DC. Billy har den när vi cyklar/joggar och den är verkligen skitbra. Googla och läs så förstår du
Zero DC. Billy har den när vi cyklar/joggar och den är verkligen skitbra. Googla och läs så förstår du
Men så j*vla snygg den var!!
Lär bli en sån röd så fort pengar trillar in Eller vad kan bli snyggt på en rottistik?
Har sneglat på den, det funkar väl att de får dra lite i den då va? Jag har ju en spets så jag tror inte att Björkis o liknande med fästet så långt bak ligger så bra? Plus att jag hört att de ska ha dålig passform över bröstkorgen för min ras också.
Han kommer inte dra några vagnar el så, utan bara få dra i linan när vi joggar o ev på cykeln när gubben cyklar. Kanske längdskidor också om jag lär mig åka..
Jag är sugen på en rosa eller om det finns, minns inte? turkos zero dc sele. Min är ju också Black and tan men hans tantecken är inte lika röda som på dig iofs. Men tycker de är fina i starka färger iaf!
Jag väntar väldigt otåligt på att de ska dyka upp. Helst nyss liksom, sen inser jag att det inte är så mycket regn här på ett tag... (förhoppningsvis)Jag shoppar för PINSAMT mycket pengar till hundarna . Prylar, träningsredskap, leksaker, selar, kurser... Men så är ju hundar och hundträning min enda last i livet, så det får väl vara så !
Nu senast klickade jag hem två nya regntäcken till mina aussiesar. Älskar passformen på Hurttas täcken och när jag såg färgen kunde jag bara inte motstå...
Snyggt! Var hittade du den färgenJag shoppar för PINSAMT mycket pengar till hundarna . Prylar, träningsredskap, leksaker, selar, kurser... Men så är ju hundar och hundträning min enda last i livet, så det får väl vara så !
Nu senast klickade jag hem två nya regntäcken till mina aussiesar. Älskar passformen på Hurttas täcken och när jag såg färgen kunde jag bara inte motstå...
Säger samma, tycker det är DÅLIGT att de inte kom idag !!Jag väntar väldigt otåligt på att de ska dyka upp. Helst nyss liksom, sen inser jag att det inte är så mycket regn här på ett tag... (förhoppningsvis)
Jag köpte mina på Djurkompaniets webbutik. Får ju inte länka, så googla på namnet !Snyggt! Var hittade du den färgen
Vart har du köpt de där? Verkligen ursnyggaDessa underbara, handgjorda halsband är på väg hem till mig!
Jag är löjligt nöjd med färgerna och mina grabbar kommer bli såå tjusiga