Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visst är dom! Sketbra kvalité dessutom :up:
Sök på "Jennycarlsso" på fejjan så hittar du tjejen som gör dom, det ska alltså inte vara något N på slutet där :)
Håller med! Jag hade ett från henne till förra vovven! Var jättenöjd med det :) Men det råkade bli för litet när han växte så nu har pappas hund fått ärva det, ser lika fint ut fortfarande!

En dragsele (Björkis) nedsatt till hela 10 kr (!!!) fyndade jag på djuraffären häromdagen :D

10923619_10152715644294032_8624951529839098329_n.jpg

Är det någon här som testat dogb*x? Känns som en himla kul grej! Som en glossyb*x fast med hundgrejer :D
Hade varit kul att testa, tyvärr känns det i dagsläget inte motiverat för mig personligen att lägga 250-300 kr i månaden på en låda med "random" saker där man troligen nog inte kommer ha mycket nytta av ens hälften av det. Personligen känner jag att dem pengarna nog är bättre investerade i något där man vet vad man får.

Klickade precis hem ett nytt läderhalsband och ett långt läderkoppel till Filimon. Tyckte han behövde något bättre än de nylonhalsband och koppel han har annars.

svartmassing18x500.jpg

Kenjan, 5 meter med pistolhake i mässing.
img_8893_1.jpg

Limex läderhalvstryp med mässingskedja och gula sömmar.

Klickade precis hem ett nytt läderhalsband och ett långt läderkoppel till Filimon. Tyckte han behövde något bättre än de nylonhalsband och koppel han har annars.

svartmassing18x500.jpg

Kenjan, 5 meter med pistolhake i mässing.
img_8893_1.jpg

Limex läderhalvstryp med mässingskedja och gula sömmar.

Bra koppelval! Jag fick ju hem mina Kenjankoppel häromveckan. Smörjde direkt in dom med ett bra läderfett ett par gånger och nu är dom suupermjuka och kvalitén känns riktigt fin. Jag är supernöjd :up:

Bra koppelval! Jag fick ju hem mina Kenjankoppel häromveckan. Smörjde direkt in dom med ett bra läderfett ett par gånger och nu är dom suupermjuka och kvalitén känns riktigt fin. Jag är supernöjd :up:
Härligt, får hålla tummarna att det är detsamma med detta. Hur upplever du vikten? Någon sa att dem kändes väldigt tunga?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
494
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka