Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker de är ganska tjocka, så då blir det ju tyngre. Har 2 stycken från Kenjan som jag fått som "arvegods", rejäla och bra, men jag föredrar det jag själv köpt från Jokke.Härligt, får hålla tummarna att det är detsamma med detta. Hur upplever du vikten? Någon sa att dem kändes väldigt tunga?
Du får utvärdera sen! Jag vill ha nåt gott som håller länge till mina.Märke Rauh! på Tuggmästaren, liten rabatt just nu!
Ååå nu blev jag allt sugen! Den såg ju väldigt rymlig ut inifrån! Att ha husvagn har varit en barndomsdröm för mig. Mina hippieföräldrar tyckte det var roligare att tågluffa till spännande platser där knappt någon turist satt sin fot förut, och allt jag önskade var att få sitta på en camping någonstans i Sverige tillsammans med vanliga Svenssons . Men en dag så... Måste hitta någonstans att förvara den först. Och skaffa dragkrok på bilen kanske!Den är pytteliten, 3.7 m lång bara ! Men 3 sovplatser och passar perfekt till oss och hundarna . En Hobby 370 De Luxe -88, 19.900 betalar vi för den .
Interiören:
Jättefräsch även med 27 år på nacken !
Jättefin @Miao , det där blir ju kanon.
Ååå nu blev jag allt sugen! Den såg ju väldigt rymlig ut inifrån! Att ha husvagn har varit en barndomsdröm för mig. Mina hippieföräldrar tyckte det var roligare att tågluffa till spännande platser där knappt någon turist satt sin fot förut, och allt jag önskade var att få sitta på en camping någonstans i Sverige tillsammans med vanliga Svenssons . Men en dag så... Måste hitta någonstans att förvara den först. Och skaffa dragkrok på bilen kanske!
Härligt, får hålla tummarna att det är detsamma med detta. Hur upplever du vikten? Någon sa att dem kändes väldigt tunga?
Sy in den lite bara?
Bra. Har en borzoi så det ska nog inte vara ett problem då.Alltså, dom är ju gedigna men absolut inte tyngre än några andra läderkoppel jag har haft kan kanske förstå att dom kan kännas liite för "klumpiga" om man har en väldigt liten hund men jag har stora hundar och ser inte det som något problem
Du får utvärdera sen! Jag vill ha nåt gott som håller länge till mina.
Bara och bara Får be svärmor isåfall
Älskar husvagn! Vad fin den var!Ja jag tror den kommer bli TOPPEN !
Jag har också velat ha husvagn hur länge som helst (vi hade när jag var liten). Och så mycket som vi lägger på hotell och vandrarhem när vi är runt i Sverige och tävlar med hundarna, så kommer vi ha tjänat in vad vagnen kostade på typ en säsong !
Annars finns det en finfin tråd på hem & hobby om symaskiner man kan använda till hundgrejer...
Nä, skojar bara. Men är det nån krånglig konstruktion den där västen då? Ser inte riktigt hur den ser ut. Men det är klart, fixar svärmor finns väl ingen anledning att krångla!
TIPS!
Just nu går det att köpa båda pilatesboll och peanutboll på Lidl för 79 kronor.
Jag köpte en peanutboll till pinnarna i går (de har redan en pilatesboll) så nu blir det balansträning under helgen
TIPS!
Jag köpte en peanutboll till pinnarna i går (de har redan en pilatesboll) så nu blir det balansträning under helgen
TIPS!
Mot Lidl! Känns den stadig och hållbar? Punkteringsrisk?