Snygga! Stod själv och drog i ett häromdagen. Hur små blir de om man knölar ihop ett sånt?Idag kom täckena! Och de var perfekta ! Jag gillar perfekta saker !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygga! Stod själv och drog i ett häromdagen. Hur små blir de om man knölar ihop ett sånt?Idag kom täckena! Och de var perfekta ! Jag gillar perfekta saker !
Snygga! Stod själv och drog i ett häromdagen. Hur små blir de om man knölar ihop ett sånt?
Super!! Tänkte på ett täcke till jyckan när vi ska fjällvandra, fördel om det tar lite plats dåMindre än en 210 grams Kinapuffspåse (det jag hade närmst till hands att mäta med ). Jag kan stuva ner det i fickan på min myströja, om det är ett bättre mått ?
Inte så varma.Någon som vet hur varmt hurttas vintertäcke är? Inte dom nya modellerna. De gamla med päls runt kragen.
Inte så varma.
Funderar på att köpa ett varmt (varmare än nuvarande) vintertäcke till mira. När vi är i stallet skakar hon lite. Tips? Hur varmt är 300g?
Nuvarande är bara lite fodrat som hon får på sig efter 15mins cykling till stallet.
Annars är Hurtta Ultimate väldigt varma och bra.Misstänkte det.. Då är ett bucas 300g varmare?
Annars är Hurtta Ultimate väldigt varma och bra.
Visst, jag knorrade också när jag köpte till mina. Men jag måste säga att jag har inte hittat något täcke som är bättre eller lika bra för mindre pengar.Och väldigt dyra
@RedChili
Ja precis! Magplatta är ett måste. Overall lät smart men känns som den kommer bli vääldigt smutsig.. Hon har ett regntäcke från bucas som jag gillar skarp, bra passform osv så tror/hoppas hon klarar sig med ett fodrat sådant Nu har vi ju det iofs inte kallt alls men det blir kallt av att sitta stilla i ett stall.. Ska fundera på det där!
Idag kom täckena! Och de var perfekta ! Jag gillar perfekta saker !
Får åka in till hööks imorgon och prova deras varianter, har inte massa pengar att slänga ut nu efter resa och sambons födelsedag så jag hoppas de har någon bra.