Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

Nämnde jag att jag behöver 3 och är fattig student:p

Finns ju nån kopia som jag såg på bosjökloster, ngn som vet vilken det är?

Den här från Hööks då?

055082_03.jpg

Största är "Stl: L 90 x 70 x 20 cm", för litet eller?

Björne har två såna i strl medium, han sover som en kung i dom :D

Den har jag funderat på! Jag har ju dock Hööks biabäddar och de har hållit ganska dåligt... De har blivit platta snabbt, det är hål i dem.. Håller denna bättre?

Kl

Någon som har känt på lammullsfällen som bland annat foderbilen har? Funderar på en sån att lägga över bean-bagen. Hur tvättar man sånt?

Tips på bäddar till ganska stora hundar? Gärna i brunt...

Man skakar ur och vädrar fällar vid behov, gärna i fuktigt väder eller minusgrader! De är självrengörande och omvandlar t om urin till tvålämnen när de torkat. Men ska man tvätta är det ullschampo eller vanligt schampo. Aldrig tvål eller tvättmedel. Man torkar plant i rumstemperatur och gnuggar skinnet när det torkat. Man kan även fynda på tradera!

knapplån

Någon som köpt biabädden på ullared? Funderar på om den är värd ett köp om den finns kvar..

:laugh:

kl

Nu har vi shoppat lite!

Ganska smal (6mm) spårlina med reflex:
029286.jpg

Sele att spåra i. Inte riktigt den på bilden, men det är en från Dogman med massor av gult och inget direkt foder. Den satt asbra och han kommer att synas = mina krav.
193010.jpg

Reflexsele att ha utanpå täcke (storlek xxs var lite stor :angel: )
043050_02.jpg

Nosludd att klä in spårselen i. Jag köpte dock svart, lite värdighet får han behålla.
490080_01.jpg

Senast ändrad:

*KL*

Det var längesedan jag hundshoppade men så tog vi en tur till Teba i lördags och kom hem med detta:

930591_3.png

i rosa:
930819.png

Och i kopplet har jag hängt en sån här så nu ska jag inte behöva leta dp-bajs i lövhögar när det är mörkt mer:

solitaire_boxed.jpg

Då ska jag ta en tripp till Teba och kika på reflextäcket, då jag inte hittade det i någon djuraffär inne i stan.

*kl*

Var i Haparanda och Djur Magazinet som ligger där och hittade ett superbra träningsgodis, köpte två påsar men ångrar mig nu att jag inte köpte hela lagret... ;)

Någon som vet om "Bow Wow Larve" går att köpa någonstans på nätet? Det är små tunna korvar, i mörkbrunt och ljusbrunt, cirka en cm långa och bara någon mm tjocka, säger slurp och hundarna älskar det. Kan försöka fixa bild imorgon om det underlättar...

Då ska jag ta en tripp till Teba och kika på reflextäcket, då jag inte hittade det i någon djuraffär inne i stan.

Det låter som en bra idé, de hade det mesta av lifeguardsakerna, dock var några storlekar slut, men det mesta fanns kvar i lördags.

I'm unstoppable!

Tuggring, reflex, bäver och skinka med mönster :angel:

imag0140_118602536.jpg

Och en äckelpäckelgrej i form av någon slags benknota:

imag0141_118602707.jpg

Jag har en dotter som jobbar på en Häst&Hund-butik, så dit var vi och shoppade igår, Aros gick loss som ett barn i en godisbutik, han hittade en gris och ett ben!

Själv valde jag lite nyttigare, ett reflexhalsband!:D

31885748.jpg

Jag har en dotter som jobbar på en Häst&Hund-butik, så dit var vi och shoppade igår, Aros gick loss som ett barn i en godisbutik, han hittade en gris och ett ben!

Själv valde jag lite nyttigare, ett reflexhalsband!:D

31885748.jpg

Men så söt! :love: Vad otroligt nöjd han ser ut! :D

Åh så sött :)

Camaro har också haft en sån gris en gång i tiden.. Den lever tyvärr inte längre.. ;)

KL

Idag har jag beställt hem tre tröjor åt Camaro:
ZM8167_ALT4-m.jpg

UM9173_600X600-m.jpg

um40772-m.jpg

:D

Vi har försvisso inte shoppat utan fått alldeles underbara hemmastickade gåvor som jag vill visa. :love:

Kofta med jättegullig knappdetalj.

Vindtät väst.

Vit varm tröja.

Min favorit. Tät och dubbelstickad overall!

Kittie har iofs bara på sig något värmande i bilen, men nu när veterinären rakat bort all päls under mage och hals så kom de här mer än lämpligt! :laugh:

Äntligen har grabbarnas vintertäcken kommit, och denna gången satt dom precis som jag ville.

Två kassa mobilbilder efter kvällens invigning i snön

Vid närmare eftertanke så ser man kanske inte så mycket, får fota dom med systemaren senare och visa dom lite bättre, den hade dock sambon förlagt på jobbet så man tager vad man haver!

Jag köpte ett rundsytt halvstryp-halsband i läder till labben idag, så var det för stort... "/ Men fint var det, och kostade endast 5 € (ca 50 kr)! Har ingen bild dock. Behåller det nog iaf, får ha det som hemma-halsband ^^

Ett mjukt rundsytt läderhalvstryp till lilla Kitt.

Jag älskar't! Nu måste Iver också få ett, fast ett svart. :D

Den har jag funderat på! Jag har ju dock Hööks biabäddar och de har hållit ganska dåligt... De har blivit platta snabbt, det är hål i dem.. Håller denna bättre?

Jag är lite långsam på att svara :p
Jo men jag gillar dom! Jag tycker att inte dom har blivit platta. Vi har både en i sovrummet och en i vardagsrummet som används varje dag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka