Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

Vi har försvisso inte shoppat utan fått alldeles underbara hemmastickade gåvor som jag vill visa. :love:

Vilka fina! Duktig person som gjort dom!
Björne får också en hemstickad tröja snart. Han fick en knallgrön tröja när han var liten av en kompis till min mamma. Nu kommer han att få en likadan fast större och i beige :D

Vilka fina! Duktig person som gjort dom!
Björne får också en hemstickad tröja snart. Han fick en knallgrön tröja när han var liten av en kompis till min mamma. Nu kommer han att få en likadan fast större och i beige :D

Ja hon är jätteduktig! Jag fick mig en mössa i ull också. :laugh:

Idag har jag beställt hem tre tröjor åt Camaro:
ZM8167_ALT4-m.jpg

UM9173_600X600-m.jpg

um40772-m.jpg

Nu har de kommit!
Minst lika fina på stor brun kluns :D

155238_467019958996_744858996_5808937_6044697_n.jpg

155112_467019903996_744858996_5808935_3139239_n.jpg

76892_467019838996_744858996_5808934_6600881_n.jpg

76994_467019783996_744858996_5808933_280710_n.jpg

Köper ni julklappar åt hundarna?

Jag har köpt en vattentät fleeceoverall från Hurtta till Camaro!
930360.jpg

Även ett koppel och diverse tuggsaker som hon ska få av min mamma :)

Självklart! :laugh:. Själv har jag köpt en liten gorilla med rolig squeese ljud i (eller hur man ska säga) på ullared idag. Blir nog fler saker skulle jag tro ;)

Köper ni julklappar åt hundarna?

Nope! (Mest för att det enda jag kan komma på att köpa är tuggben, och min gamling blir dålig i magen av hudben och märgben har de redan massor av)

Dääremot fixar jag födelsedagspresenter och min gammeltant fyller år den 17 december, så det är ju nästan som en tidig jul :p

Vart har du köpt de tre tröjorna? Skulle passa Spike perfekt ju!

Jag köper alltid julklappar till hunden. Brukar bli någon ny leksak eller aktiveringsspel, halsband/koppel och godis/tuggben.
år tänkte jag kika på hundmässan om jag hittar något fint. Vill gärna ha ett sele i läder.

Fick gömma undan gorillan snabbt som attan. Senast jag var i ullared köpte jag en and som Elvis skulle få på födelsedagen, men när kassarna stod en stund innanför dörren snappa Elvis upp anden snabbt som attan ur ena kassen. Som om han redan visste att den låg där och väntade på honom :D.

Jag köpte en likadan fast röd till min Jack Russell häromdagen. Nu kan hon inte klaga på att hon fryser på långpromenaderna. :)

Så köpte jag lite tröjor och annat till chihuahuan också.

Eller hur ;)
Men min sambo menar att han kommer skämmas om han ska gå runt med hund i sparkdräkt :confused:
Jag sa bara att med tanke på priset så får han fan använda den ändå :devil:

Idag blev en sele inhandlad. Nu ska snön utnyttjas är det tänkt och i samma veva musklade, väl motionerade hundar :laugh:
Det blev ett nytt halvstryp:
00008861.jpg

En ny vattenskål:
tn19.jpg

Och selen:
00006760.jpg

Men min sambo menar att han kommer skämmas om han ska gå runt med hund i sparkdräkt :confused:
Du får träna honom bättre! :idea: Min sambo tar flera promenader med min chihuahua på egen hand (alltid morgonpromenaden bland annat). Hon är en riktig mes och vägrar gå ut ur dörren om hon inte får sin tröja på sig, men sambon är riktigt mån om henne och gör alltid den lilla damen till viljes. Häromdagen när det var -16 här hade han satt på henne dubbla tröjor så att hon skulle kissa utan att knussla! :love:

Tack och lov är Jack Russelln inte så mesig på de korta promenaderna. Men på de långa i skogen skakar hon som ett asplöv. Hon gnäller inte eller säger någonting, men hon fryser ordentligt!

Jag sa bara att med tanke på priset så får han fan använda den ändå :devil:
Ja, gud i himlen, vad är det i den egentligen? Kostade ju lika mycket som min egna jacka typ. :p :angel:

Du får träna honom bättre! :idea: Min sambo tar flera promenader med min chihuahua på egen hand (alltid morgonpromenaden bland annat). Hon är en riktig mes och vägrar gå ut ur dörren om hon inte får sin tröja på sig, men sambon är riktigt mån om henne och gör alltid den lilla damen till viljes. Häromdagen när det var -16 här hade han satt på henne dubbla tröjor så att hon skulle kissa utan att knussla! :love:

Tack och lov är Jack Russelln inte så mesig på de korta promenaderna. Men på de långa i skogen skakar hon som ett asplöv. Hon gnäller inte eller säger någonting, men hon fryser ordentligt!

Ja, gud i himlen, vad är det i den egentligen? Kostade ju lika mycket som min egna jacka typ. :p :angel:

Haha ja det har du rätt i. Träna husse i att inte skämmas för vovvens sparkdräkt :D

Helt sanslöst med priset faktiskt. Men sålänge vi handlar så.. :angel:

kl

Fantastiskt härliga kängor för alla kalla promenader. :love:

Ryckdämpande koppel till Iver som ska skona min kropp perioderna jag har ont.
Varför har ingen pratat om dem här förut? Me like!

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka