Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

blev ett sådanthär på hundmässan:
422225.jpg

(Fast med grönt istället för brunt)
Ser konstigt ut på bilden... Men det sitter skitbra och är varmt å skönt :)

Är det Hansbo?

Vi har ett likadant och det är toppen!

Suck, har försökt få tag i Hurrtas Yselar ifrån lifeguard kollektionen, i färgen orange, men det är sjutton omöjligt, någon som vet om de går att få tag på i någon nätbutik? Min lokala djurbutik har försökt ta in åt mig men de har inte heller fått tag på den...

Jag köpte en julkofta till min lilla frusna Lovis. Varm och gosig tycker hon fast det där med luva vill hon inte vara med på, det får nog den riktiga tomten stå för. ;)

DSC_0057r-2.jpg

DSC_0058r-1.jpg

DSC_0059r-1.jpg

*kl*

Köpte det blåa hurtta halvstrypet till Elvis. Vill köpa matchande koppel plus ett halsband och koppel till Douglas också, men kände mig lite snål för tillfället.

930196.jpg

Åh, paul frank :D

Idag har jag köpt 450 bajspåsar, ett kilo leversnittar och en koja till Ivan.

imag0172-copy_124954210.jpg

Åh, paul frank :D

Idag har jag köpt 450 bajspåsar, ett kilo leversnittar och en koja till Ivan.

imag0172-copy_124954210.jpg

Å dessa kojor älskar Jack min DP och vi har både på neder och övervåningen, dom är jättemjuka o gosiga och där ligger han massor när han inte ligger under mitt täcke :p

I know, Billy har en egen koja som är från ett annat märke (med mysig teddy längs kanten :D )...
Jag misstänker att han kommer bli lite upprörd om Ivan försöker göra anspråk på den, så det är lika bra att Ivan får en egen ;)

Jag ramlade över den här bädden idag och var bara tvungen att köpa! Så himla fint tyg :love:

75601304_l.jpg

KL

Betsällde ett rött Björkis halvstryp med tillhörande koppel med rött streck.
Ska se om rött passar på herrn, rött brukar ju passa väldigt bra på gula spetsar annars... :)

kl
I'm nesting :D
Ivan flyttar in i morgon :eek:

Matskål, som den här fast blå. Jag gillar verkligen formen på skålarna i den här serien :)
24602.jpg

Underlägg till vatten- och matskålar
omtyckt-tablett-svart__0112745_PE264654_S4.JPG

Glasunderlägg (små targets :angel: )
panna-tablett-bla__0104690_PE251712_S4.JPG

292409s.jpg

Någon som handlat här

http://www.jenshundartiklar.com

verkar rätt billigt men hur är kvaliten -leveranstiden osv

?

Jag har handlat där och var väl sådär nöjd...Köpte ett whippet-halvstryp som jag hoppades skulle vara smidigt och mjukt men det var tillverkat i dåligt läder, stelt och i mitt tycke alldeles för brett och med en för kraftig kedja i förhållande till storleken på hunden det ska sitta på. Dessutom var det snett skuret. Vet inte vad jag väntade mig med tanke på priset men det kändes ganska klumpigt och oengagerat gjort.

Köpte ett läderkoppel också, men det var inte så bra kvalitet på det heller. Men billigt var det! ;)

Så jag skulle inte köpa de billiga lädergrejerna om jag var du men dom har säkert saker som det är bättre kvalitet på!
Leveranstiden var vad jag minns helt ok.

*KL*

Har precis på G att köpa mina efterlängtade bäddar från Tyskland, men kom på idag att Ge-Kås kanske har nåt?? Någon som vet??

Syrran bor ju nära så isåfall kan jag skicka dit henne.

KL.
Björne fick en ny jacka idag. En fodrad pilotjacka :D
Den är i brunt fuskskinn med beige pälskrage runt hals och framben. Han är tuff nu :D

168031_493092460587_588725587_6539163_191816_n.jpg

KL

Köpte en sidensnusduk till herrn för några veckor sedan, en röd! Är helt förälskad och sitter och planerar nästa inköp som ska bli en blå sådan. Snacka om onödig grej :D

Annars väntar jag på beställningar från Hurtta och Björkis. Björkis beställningen har tagit snart 3 veckor, några andra som varit med om långsamma leveranser?

Från Hurtta ska vi få en lifeguard reflexscarf (ja, dille på scarfs) och ett lifeguard koppel som verkar smidigt att ha i fickan.

hurtta%20sakerhetsscarf%20reflex.png

gul
HurttaLifeguard_Rope_leash.jpg

gul

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka