Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

P6285507_JPG-for-web-normal.jpg

P2147353.jpg

P2147363.jpg

P2147368.jpg

Oj vad snygga, även om det är fel ras för mig :D. Var kommer dom från?

phu-i-sn_133904973.png

Här har vi två till som varit på Hööks :D Det blev ett täcke m fleasfoder som ska sys om lite (Eftersom han har så lång rygg måste man köpa lite för stort så att det ska räcka till). Fast dagens bästa köp var ändå ett tuggben. Det smaskas högljutt från under matbordet, mumms :d!

ni som undrat över fralla halsbanden. har köpt dom an en kompis i danmark som gör egna halsband (hon har gjort dom med texten på) dock är dessa gjorda av en i tyskland tror jag hon köpte dem till mig då hon var där på utställning..har aldrig sett dem innan. bara de vanliga fabrikssydda med frallor eller andra raser på i svart eller brunt

Inte så svårhittade kanske :D Kan tillägga att jag nu när jag haft dem i någon vecka är minst lika nöjd som när jag köpte dem. Börjar fundera på hur jag klarat mig utan dem tidigare och hundarna är nöjda de med. Enda nackdelen är att det fastnar så galet mycket hår på dem, men fleece har ju den egenskapen..

De går att busa i också :D (och jag har för första gången någonsin gjort undantag i min regel ang att ha täcken på lösa hundar..)
36288_1298125779.jpg

kl

Bortskämda hundar är lydiga hundar :angel:
Jag har fyllt på godisförrådet; märgkex, leversnittar, tuggben och miniminigodis till klickerträningen :)

candy_135436815.jpg

kl
En overall har vi fyndat:D
183069_1685601417778_1169928641_31540539_8301087_n_134082072.jpg

Samma exakt som jag fyndade på Tr***A ju ! 229 kr =) Min är str 452 och sitter lika gjutet som din ser ut att göra. Den är verkligen underbar. Min hund fäller ju inte heller så fleece är ingen fara eftersom jag inte har honom i lång päls heller.

Jag kan meddela att tuggknutarna med hud/kyckling som jag köpte igår är den troligtvis största succén någonsin här hemma. :idea:
De kommer från Dogman och jag betalade 35 spänn för en förpackning med två stycken. Väl investerade kronor, måste jag säga.

Har klickat hem ett nytt halsband till Ganti, hoppas det kommer nästa vecka. Bild kommer när halsbandet har kommit.

*kl*
Jag väntar på att det här ska dimpa ner i brevlådan:
930014.jpg

Träningskoppel, det blå-bruna

930196.jpg

Halvstryp - blå-brunt

930458.jpg

Regntäcke

930296_3.jpg

Värmetäcke

930111.jpg

och en y-sele, blå-brunt! :love:

Kommer nog bli kanon på din vovve tror jag. Jag har det brun/blåa halvstrypet på min ena grabb. Men jag köpte den rundsydda kopplet istället.

Ska bara bestämma vilken färg jag ska ha till den här grabben också, för han måste ju också få nytt. Funderar på det röd/bruna. Vad tycker ni?
29075110.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka