Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

Kl

Äntligen får jag shoppa loss lite till lillen:love:

Jag har beställt ett ljusblå rutigt halsband med tillhörande koppel i sanna färg med svart baksida
Ett blårutigt halsband.
En beigerutig sele med tillhörande koppel med svart baksida.
Bilder kommer när jag fått hem sakerna.

Hittade även ett vackert halsband med strass i ljusblått och vinrött när jag köpte hundmat och ett tuggben, men eftersom jag hade svårt att bestämma vilken färg jag vill ha så ska jag tänka över det en stund.

*KL*

Igår kom de här ner i brevlådan, så jag fotograferade dem nu på morgonen :D

Ett brett helstryp:
dsc_1634-copy.jpg

och ett utställningskoppel:
dsc_1638-copy.jpg

Funderar på att beställa ett till av varje modell, fast kanske annat (men matchande) mönster. Borde ju ha ett till varje hund.. :p

Har även köpt hem fiskolja, märgben med kycklingfyllning, bajspåsar och fick med några böcker på köpet, men det känns inte som något roligt att fotografera.

Senast ändrad:

KL.

Björne fick denna idag :love:
Mammas kompis som har stickat den åt honom. Den är helt perfekt!

162607_466427290587_588725587_6119024_3344700_n.jpg

Alltså helt galet att du har en sådan hund, min syster har önskat sig en sådan förevigt och namnet hon redan hade valt var just BJÖRNE. :D Ni verkar ha liknande smak när det kommer till hundar;)

Han var ur gullig i sin fina "kofta" iaf:love:

Det blev en del nya saker som vi köpte, bland annat

Back on track täcke
img_3418e2cb.jpg

Samt deras filt
img_33929140.jpg

Plus 24 burkar hills j/d

Dessa tre var dyra men vi får se hur de funkar :)

930111.jpg

och en y-sele, blå-brunt! :love:

Mina tre tjejer har en varsin sån!
En blå/brun, en svart/röd/brun och en grön/orange/brun
Älskar selarna, dock aningen sur att jag inte sett deras lifeguard kollektion tidigare, de y-selarna är äckligt snygga!:D

Alltså helt galet att du har en sådan hund, min syster har önskat sig en sådan förevigt och namnet hon redan hade valt var just BJÖRNE. :D Ni verkar ha liknande smak när det kommer till hundar;)

Han var ur gullig i sin fina "kofta" iaf:love:

Haha! Ja det var kul med tanke på att vi fick vara med och döpa vår valp själva :D

Visst är de :D

Igår blev det mer shopping, fast av det lite mer tråkigpraktiska slaget:
95301440_l.jpg

En badkarsmatta. Helt klart bra att ha nu när det kommer bli så blött och smutsigt ute att hundarna måste spolas av efter varje långpromenad för att inte skita ner hela hemmet... Misstänker att de kommer gilla att inte behöva halka runt i badkaret som de fått göra fram till nu :p

sele_137664794.jpg

Vi har köpt en sele, jag hade hoppats på att hitta en blå - men den orange var den som satt bäst och färgen känns så rätt på Phu :d

Senast ändrad:

Tack! :laugh:
Det blir ännu finare när solen lyser, för då får han nästan rödbruna nyjanser i pälsen som passar väldigt bra till orange ;) Så från och med nu ska vi bara ha den på när det är rätt ljus ute! (eller inte... :D)

*kl*

Ludvig har fått ett halsband och ett koppel :) Antar tyvär att han kommer växa ur det om inte så länge :crazy:
32215285.jpg

kl*
Jag har beställt 2 halsband från Minxdesign idag :D
Bild kommer så fort halsbanden kommer :)

Åhh... finns de i större modell? Är de lika lättmördade som vanliga tennisbollar?

/Migo
med två hårdhänta vovvar...

De är nog lika lättmördade som vanliga bollar, skulle jag tro. De känns som vanliga bollar, i alla fall.
Mina hundar brukar inte mörda bollar, och de här har hållt. Haha.

Googla namnet och kolla om det kommer upp något - jag har för mig att det ska finnas fler storlekar.

De är nog lika lättmördade som vanliga bollar, skulle jag tro. De känns som vanliga bollar, i alla fall.
Mina hundar brukar inte mörda bollar, och de här har hållt. Haha.

Googla namnet och kolla om det kommer upp något - jag har för mig att det ska finnas fler storlekar.

blev inspirerad o köpte bollarna. dom älskar dom! dock så bet min ena fralla sönder en direkt så den piper inte längre. hon tuggade på vägen då hon hämtade den ;) så nu får hon hålla sig till den och dom andra får turas om med de andra 2 ;)

Tack, det ska jag kolla upp! vanliga bollar går i två bitar efter ett par belöningar:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
791
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka