Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Köpt för 549:- på VipDog, de hade rabatt på BoT-täcken som de hade i lager och då slog jag till, snål smålänning som man är! Annars ligger de runt 730-750 kr i den storleken.
Han väger 32 kg, 63 cm hög och ca 67 lång över ryggen. Tyvärr hade de inte 67 cm i lager när jag köpte så jag tog ett 70 cm långt, men det täcker ordentligt över låren och det var inga problem att dra igenom svansen genom hålet.
Hoppsan, jag råkade klicka hem ett jag med
Han är också 67cm och jag tog 70. Har väldigt sluttande kors så det var nog lika väl! Har jag tur kanske flatten kan ha det när han är fullvuxen med
Herreguuuud vilken snabb leverans
Idag låg det i brevlådan! Lite stort på kroppen men kunde inte varit kortare, för då hade inte svansen gått ut genom hålet
Min självdisciplin alltså...
Gårdagens utställning resulterade i excellent och därmed firshopping:
Jätteroliga kampknutsgrejer. Billy gillar såklart de med päls. Den släta bruna råmar när man kastar den. Gissa om den var läskig första gången? Hahaha.
Gnawler, väldigt bra tugg. De går som smör i solsken här hemma.
Nya Kong Air Dogbollar! De första tre jag köpte har 1) Slutat pipa 2) Strimlats av Ivan 3) Försvunnit. Och de var väldigt billiga på utställningen, så jag köpte den i två olika storlekar.
Köpte mitt 50/11 retrieverkoppel härom veckan. De bara försvinner här hemma. Kan inte FÖRSTÅÅ vem som slarvar bort dem.
Sa till min mamma att nu var det dags för ytterligare ett koppel. Hon tyckte att "1; sluta släng ifrån dig kopplena när du tränar hundarna eller 2; använd balsnöre, det är billigare".
Jag kontrade med att det kommer vara balsnören som fastnar i betesputsen när jag inte kommer ihåg vart jag la ifrån mig det. Hellre det tyckte hon. De är tydligen lättare att få loss än mina koppel.
Men balsnörena har vi bara i 4 färger och ingen av dem är rosa så jag kommer fortsätta köpa koppel. Det är smidigare än att försöka få min hjärna att komma ihåg att stoppa kopplena i en ficka istället för att lägga det på backen.
Grabbarna har precis fått en ny vattenleksak och lite tuggisar.
Dock är jag på jakt efter någonting som verkar omöjligt, ett mörkbrunt rundsytt läderkoppel med mässinghake, är det någon som vet vart det går att få tag på? Har hittat ett som Jokke tillverkar, men det är för ljust i färgen.
Åh, allt verkar svårt om man vill ha mässingshake Har börjat gå en del i djuraffärer, så jag kan hålla ögonen öppna efter mörkbruna rundsydda med mässingshake.
Ja, och då får ud kanske specialbeställa? Har kollat runt en del och hittar bara ljusbruna med mässing (vilket du säkert också gjort). Finns jättemånga olika man kan ringa till för att få ett specialbeställt koppel, bl.a. de jag länkade till förut, finns en tjej uppe i märsta (sthlm) som handgör koppel och de är såå fina! Då kan man få exakt som man vill.
Ja, och kombinationen mässing och brunt värkar omöjlig, av någon anlednign verkar folk bara kombinera det med svart? Fast det kanske är jag som är knäpp och inte inser att det är fult eg, haha. Men om du ville hålla ett öga öppet vore det kanon!
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.