Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har shoppat ett koppel. Ett vanligt tråkigt svart (jo, jag letar eg fortfarande efter det perfekta bruna...) men det är bekvämt iaf och tusen ggr bättre än mitt gamla nylonkoppel jag rotade fram när de andra läderkopplena lämnades på en rastplats i sverige.
Var nära att jag köpte ett halsband också, men lät bli. Lite trist. Jag känner att jag vill köpa något nytt, men egentligen har hon ju allt hon behöver... Ett välsittande, riktigt tjockt vintertäcke har hon iof inte... Men å andra sidan är hon så sprattlig när det är kallt ute och har två tunnare täcken hon kan ha utanpå varandra, så frågan är om hon egentligen behöver något jättetjockt...
Jag gillar hööks täcken och tycker att de är bra i storleken. MEN deras storleksangivelser på hemsidan stämmer inte alltid med verkligheten... Tex står det att deras regnoverall i XXL är 65cm lång, det stämmer inte. Den är 60cm lång (det står t.o.m. i den...) och deras XL är 55cm lång.
Är det någon här som testat ett sådant här täcke? Avallon verkar det heta. Tycker det ser ut att vara lätt för hunden att röra sig i det och tydligen ska det vara varmt också.
ÅH BLÄ vad jag är avundsjuk nu! Sen jag såg ett salukihalsband från SiberianArt har jag gått och tänkt "vill ha, vill ha, viill vill haaaaa" nästan varje dag Jag hoppas på en mycket snäll jultomte eller något i år...
Tack för tipset! tänkte beställa ett via nätet och då e det ju lite extra knepigt med storlekar
Jag hade ett sånt täcke (nästan helt säker) till min förra hund (grand danois) minns att det "tog emot" mycket fram när hon bladade runt men annars fanns inget att klaga på. Jag är o andra sidan kinkig med att täckena nästan ska vara lite förstora fram för jag tycker ofta det hindrar rörelserna lite men det är kanske onödigt av mig
Haha, jag känner igen tankesättet
Men du, du bor ju i Sthlm. Varför inte ta dig till exempelvis Kungens Kurva med vovve och prova täcken? Där har du ju tre olika djuraffärer med olika sortiment. Något borde du hitta då. (jag planerar att åka dit typ.. nästa vecka och spana lite )
Det skulle jag kunna göra har vart på hööks där några gånger men inte kollat hundgrejer då.. Vad finns det för fler djurbutiker? äsh varför frågar jag det, kan ju kolla det själv *tröttmössa*
Du får uppdatera här om du handlar nått där nästa vecka!
Hästnyheter Ja det kanske det gjorde, jag kan inget om henne som tränare men amatörer brukar inte ha så många hästar som de tävlar samtidigt. Alltså...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.