Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

Aha, jag har aldrig sett en sådan förut. Ser den alltid ut just så? Jag googlade en gång på just bötscher och fick upp en annan modell (eller så såg det bara ut att vara en annan) :)

Jag har inte tittat så noga på andra märken faktiskt men det finns säkert fler varianter med samma syfte. :)

Ett varsitt värmetäcke till vovvarna inför vintern om de ska ligga i bilen en stund

930296_3.jpg

Åh, nu blev jag avis. Är sugen på såna hurttatäcken till mina, men kände mig lite snål och köpte billigare täcken. Du får gärna skriva vad du tycker om det, ifall jag får för mig att köpa sånt i framtiden :)

Har en liten fd gatuhund, fem år, som AVSKYR regn, blåst och sånt väder som vi ofta har vintertid. Förra vintern köpte jag ett fleecefodrat täcke till henne, men när hon fick det på sig säckade hon ihop totalt, svansen mellan benen, olycklig uppsyn, ville inte gå en meter. Provade några gånger, försökte göra det så positivt som möjligt, men icke.
Hur har ni gjort när ni har vant hundarna vid täcken? Några "sköna" täcken att rekommendera?

Till TS:

Testa att gå in på hemsidan Le Chien, där kommer du och alla andra som har småttingar att hitta massa kul! :love:

*kl*

Har hittat mina "hundtränarkläder" nu, tack alla för hjälpen jag fick i tråden jag skapade . Hoppas att dom kommer hem snart så jag kan prova! Friluftsliv nästa! :D.

Tycker nog de passar bättre att visa upp här än i shoppingtråden på ÄU.

Den blåa.
image.php

image.php

image.php

image.php

För korvgrillning ute i skogen på hundpromenaderna, mys!
image.php

knapp

Beställde precis ett halsband från Minx design till min lilla kampgris. Bld kommer om 2-3 veckor=)

Annars har jag bara köpt tråkiga saker som tuggben, å annat kraffs.

Nån som har tips på vintertäcke till kraftig hund? (Staff)
Hurtta lutar det åt nu, men andra tips mottages tacksamt=)

I torsdags åkte jag till Kungens kurva till Sea hud och katt.

Där införsaffade jag detta:
t94245_1289030782.jpg

Har kollat i flera butiker, och där jag hittat har det inte suttit någe bra alls. för kort strypdel så de knappt går att å av. Men de här va super=)

Och så detta:
91566_1289030831.jpg

Velade mellan rött och svart. Min hund är bridle och vit å trodde inte rött skulle bli snyggt. Men de såg bra ut å så syns han bra i snön sen=P

Så blev de såklart lite tuggben, leksaker mm.

Köpte en id-bricka här om dagen med. med "MALTE" ingraverat på ena sidan och mitt telenr på andra,

Sen blir de ingen mer shopping till hunden den här månaden i alla fall=P Föruton hundmat

Tillägg: Tänkte vara lite ekonomisk och köpte ett täcke till hunden på Hööks, men de satt som skit. Funkar kanske på smalare hundar. Men på min staff satt det inte alls bra. Så jag lämnade tillbaka å köpte ett Hurtta som jag tänkte från början och de sitter super!

Senast ändrad av en moderator:

Har köpt ett tvåfärgat koppel från Hunter i rött lack på ena sidan och svart läder på den andra. Med tre "öglor" så man kan ändra längden på kopplet lättare. (hittar tyvärr ingen bild...)

En pipleksak i gossedjurs-modell som ser exakt ut som en schnauzer (grå med vitt skägg). Passar ju perfekt :D

Den här att raka tassarna med (har endast ett 22 mm brett skärhuvud och drivs på batterie - perfekt!)

CN221023_1_Large.jpg

Nytt flexikoppel så jag slipper släpa med det andra han har fram och tillbaka mellan tyskland och sverige:

Flexi-Classic-3-Retractable-Leash-Red-Large-16FT-047181034066.jpg

Jag brukar titta i tråden för inspiration till när jag blir rik. Den där pälskreationen var helt underbar. Habegär väckt :love: :D

Alltså Björne måste vara en av dom charmigaste och sötaste hundarna ever! :love:
Och det blir ju inte sämre av att han heter just Björne också, lite sådär fulsnyggtcharmsarkastiskt! :D:o:D

Alltså Björne måste vara en av dom charmigaste och sötaste hundarna ever! :love:
Och det blir ju inte sämre av att han heter just Björne också, lite sådär fulsnyggtcharmsarkastiskt! :D:o:D

Björne är bäst :D:D
Han ser så himla stöddig ut i sitt nya täcke. Pälskragen gör att han ser ut som en pimp eller nåt :rofl:

Jag har köpt ett vintertäcke te min plutt, ett brunt värmetäcke från Hurtta :love:

Tyvärr ingen bild ÄN men kan lägga in när jag har tagit under dagen:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
788
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka