Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag har handlat en massa till vovvarna senaste tiden, bland annat en ny bil, en fäll till bilen, reflexvästar, nya koppel (nylon) och har galler, selar, täcken och annat roligt på ingång... Dock är det det där med att komma ihåg och fota :o

En sån bädd köpte jag också idag:love: Så nu har vovven en sovplats i varje rum! I helgen köpte vi också ny soffa till oss, och hittade en matchande golvkudde i jätteformat, självklart följde den också med hem:angel:

kl

Jag har äntligen köpt en bur till den lilla hunden, och i samma veva blev det två stycken sjukt bra bäddar till varje hund att ha i billburarna. Tjocka, mjuka, smuts och vattenavstötande med uppvikbara kanter - perfekt! :laugh:

Jag köpte min på samma ställe som jag köpte buren, så jag skulle tro att de finns där det finns Dogmanburar.

Psst, du kan få köpa två åt mig så far jag ner och hämtar dom, så kan vi ha en minibuketräff vetja :angel:

*kl*

Jag har shoppat lite. Två täcken och en thermofäll. Hoppas täckena passar! Fällen ska ligga i bilen, blir nog bra nu när det är kallt och grabbarna nerklippta :).

1113_1.gif

1111_1.gif

4106_2.gif

kl

Idag köpte jag en sån här spray:

Dap-spray.png

Vi behöver komma ur ett dåligt mönster beträffande bilåkning, och jag ger det en chans.
Är det förresten någon som har erfarenheten av det här?
Jag testade det på vägen hem från affären (väntade 15 min innan vi åkte), och han var knäpptyst och lugn hela vägen hem.

*KL*

Jag var på Gekås idag och kom hem med två stycken halsband i riktigt läder för 59.95:-/st till min Jack Russell.
68074_440715987476_707427476_5815118_7481962_n.jpg

Behöver en regnkappa till chihuahuan och letar med ljus och lykta efter en snygg och tuff.

Aha, jag har aldrig sett en sådan förut. Ser den alltid ut just så? Jag googlade en gång på just bötscher och fick upp en annan modell (eller så såg det bara ut att vara en annan) :)

Båda dom halsbanden var jag nära att köpa när jag var där, men var lite osäker på vilken längd jag skulle ha så jag strunta i det. Dom är fina och billiga!

Har shoppat:

(Den högra)
ba6505_norm.jpg

ba6504_norm.jpg

Några nya:

093_norm.jpg

Med långt snöre
bls-312-och-612_norm.jpg

Ska shoppa:

BoT nättäcke till Grimsen

backontracknat.jpg

Ett varsitt värmetäcke till vovvarna inför vintern om de ska ligga i bilen en stund

930296_3.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
788
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur