Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundarna fick en billig pool igår :D Tage gillar den!
img_20160603_102906_57514679ddf2b3613033a959.jpg

Hallå! Sådär kan ni inte bara säga utan att säga VARFÖR :D !! Jag har träningskjolen från Helsitar och gillar den, vad är bättre med Addpocket (så kanske jag får en anledning att shoppa mer :angel:)
Haha!
Jag gillar fickorna bättre än på kjolen. Och att det inte är något som täcker rumpan :p på mig sitter inte kjolen så bra heller, det spelar nog också in!

Idag kom det paket från dogmania!
Kylväst, minikoner, godis och leksak från ke-hu! Mycket besviken valp som inte fick leka med den på en gång.. :cautious:

770D36FE-E2FC-4D4D-A082-E5BA1AF486E5_zpsp1l9hz5m.jpg
Oooh! Nu blir mina hundar avundsjuka, dom skulle döda för det där godiset. Eller iallafall den med fisksmak. Deras matte är dock för snål för att köpa sånt dyrt godis ;)

Nu har ni lockat mig till att börja shoppa :cool:
Köpte addpocket idag och är redan supernöjd! Har testat dem både i stallet, funkar bra att rida med också och på en kort träning med glada vovven i kväll :up:

DSC05257_zpsfmqizotj.jpg

Lyckades få med mig lite hem från Ullared idag! ( Mycket underligt :angel:)
Massor godis och ben följde självklart med hem
Hittade billiga leksaker till både träning och bad
Dessutom hittade jag fritids/hundförarbyxor som påminner lite om Engelssons byxor, som jag älskar så är väldigt nöjd med dem! Dessutom var de väldigt billiga:D

Tror jag tog 60-80.

Vet inte riktigt om jag gillar den dock. :cautious: Den sitter väldigt pösigt fram. Ska testa den mer och se om jag ändrar mig.

Såg att Djurkompaniet har en billigare (och fulare) kylväst, kanske ska testa den istället då? Behöver ändå köpa hennes foder därifrån...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 416
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 038
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 375
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 292
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Linfrö
  • Ormbett