Shoppade under utställningen i helgen. En ny tygbur och 3 stora fällar, samt lite godis gjorde hål i min plånbok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stiligt
Har samma problem när jag har Ammo i sele, men annars gillar jag den!Stiligt
Jag är så himla nöjd med min då den sitter så otroligt bra samt ät lätt och torkar snabbt. Enda nackdelen är när man har en brötig unghund som ibland får för sig att skrämma någon/något - svårt att ta till sig hunden när ringen är långt bak Ynglingen har fått låna mammas zero dc ett tag nämligen
Han är verkligen snygg!
Stiligt
Jag är så himla nöjd med min då den sitter så otroligt bra samt ät lätt och torkar snabbt. Enda nackdelen är när man har en brötig unghund som ibland får för sig att skrämma någon/något - svårt att ta till sig hunden när ringen är långt bak Ynglingen har fått låna mammas zero dc ett tag nämligen
Han är verkligen snygg!
Ja det är fasen så mycket enklare vid vissa tillfällen att ha kopplet fast vid bakom nacken/ vid skuldrorna vid brötiga tillfällenHar samma problem när jag har Ammo i sele, men annars gillar jag den!
Men va tråkigtBlir så deppig! Alice får skav av sin nya, fina, sele!! Tror iaf att det är den, för detta har kommit nyligen. Tappat typ all päls bakom armbågarna och huden lyser igenom mellan frambenen. Hon har ju väldigt tunn päls på magen (ingen päls alls längre ner) så dumt att det lilla som finns försvinner. Så konstigt att denna skaver medan de gamla y-selarna och activeselen aldrig gjort det
Han är ljuvligZvante fick sitt livs första sele idag, 10 år gammal
Tack snällaHan är ljuvlig
Det är inte så att den är saltig? Eller du har sköljt av den efter doppet i havet?Blir så deppig! Alice får skav av sin nya, fina, sele!! Tror iaf att det är den, för detta har kommit nyligen. Tappat typ all päls bakom armbågarna och huden lyser igenom mellan frambenen. Hon har ju väldigt tunn päls på magen (ingen päls alls längre ner) så dumt att det lilla som finns försvinner. Så konstigt att denna skaver medan de gamla y-selarna och activeselen aldrig gjort det
Du är inte dum, du! Det kanske det kan vara!Det är inte så att den är saltig? Eller du har sköljt av den efter doppet i havet?
Det problemet har vi med, har nästan ingen päls alls på undersidan. Jag köpte pälsludd för häst på Granngården och klippte till lagon storlek och satte på delen under bröstkorgen. Nu slipper vovvan skavBlir så deppig! Alice får skav av sin nya, fina, sele!! Tror iaf att det är den, för detta har kommit nyligen. Tappat typ all päls bakom armbågarna och huden lyser igenom mellan frambenen. Hon har ju väldigt tunn päls på magen (ingen päls alls längre ner) så dumt att det lilla som finns försvinner. Så konstigt att denna skaver medan de gamla y-selarna och activeselen aldrig gjort det