Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är den enda remontgrimman jag tycker är fin.Och såhär ser mitt Glen Gordon Ariel ut på. Både Herr Häst och jag mycket nöjda!
(Nej, lädret är inte lackat och jag har inte putsat tränset innan - det är sådan fantastisk kvalité!)
Det enda lilla negativa jag kan komma på med tränset är att storleken. Det är något fruktansvärt litet i storleken - allt är knäppt på yttersta/näst yttersta hålen. X-full fanns tydligen inte
Men det är också det enda lilla. Annars är vi så grymt nöjda, som sagt!
finns ju sånt för tunga lyft osv, brett bälte som knäpps med resår.Jag får ganska ofta ont i ländryggen när jag ridit/jobbat i stallet. Så nu funderar jag på om det fungerar med nått sorts ryggstöd? Träning är ju såklart också en bra ide Men är det nån som har testat nått sorts stöd som ni tycker hjälper?
Jag har ett sånt här som jag är väldigt nöjd med. Skönt att spänna på sig det de dagar ryggen gör lite extra ontJag får ganska ofta ont i ländryggen när jag ridit/jobbat i stallet. Så nu funderar jag på om det fungerar med nått sorts ryggstöd? Träning är ju såklart också en bra ide Men är det nån som har testat nått sorts stöd som ni tycker hjälper?
Jag har ett ryggbälte från BoT som hjälper väldigt mkt.Jag får ganska ofta ont i ländryggen när jag ridit/jobbat i stallet. Så nu funderar jag på om det fungerar med nått sorts ryggstöd? Träning är ju såklart också en bra ide Men är det nån som har testat nått sorts stöd som ni tycker hjälper?
@Dressyrtjejen_97 Stick ett finger i mungipan och titta in hur bettet ligger. Tycker 13,5 låter sjukt långt för en 160-kuse.
Jag har köpt ett par ridstövar! Cavallo GP plus.
Munstorleken beror inte på mankhöjden.
Vi hade en på ridskolan som var ca 150cm hög och hade 16,5cm i bett.
Sant. Personligen har jag aldrig träffat en häst som haft 13,5. Den största jag vet bettstorleken på är 184 och har 10,5. Varje gång jag anlitat tandläkare har de påpekat att de flesta rider med för långa bett, få hästar har ens 12,5 så jag tycker det är värt att påpeka.
Sant. Personligen har jag aldrig träffat en häst som haft 13,5. Den största jag vet bettstorleken på är 184 och har 10,5. Varje gång jag anlitat tandläkare har de påpekat att de flesta rider med för långa bett, få hästar har ens 12,5 så jag tycker det är värt att påpeka.