Det finns ju massor?! Vilket antagligen är en bidragande orsak till att SS gått i konkurs.
Jag vet typ två andra bara..
Men då undrar jag om någon sett det sprayet. En silvrig flaska rätt stor. Kommer inte ihåg vad den heter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju massor?! Vilket antagligen är en bidragande orsak till att SS gått i konkurs.
Jag vet typ två andra bara..
Men då undrar jag om någon sett det sprayet. En silvrig flaska rätt stor. Kommer inte ihåg vad den heter.
Silvrig flaska... Hm dreamcoat??
Ja precis den är det! Men hittar den inte i butikerna här nere. Får leta i Göteborg. Har ändå ingen häst att använda det på nu..
Idag kom min tömkörningsgjord. En AE från Tärnsjö till min biff som är för vid för de flesta oledade. Vi var båda mycket nöjda!
https://instagram.com/p/BCqWHNXDJrK/
Nytt träns, ett anatomiskt remontträns "Glen Gordon Ariel".
Väldigt nyfiken på att testa det!
Jag köpte för flera år sedan en lös Ariel-nosgrimma i jättefint läder.
Köpte sen islandsvarianten med pärlor på både pannbandet och nosgrimman, det lädret var rena skiten och underremmen på ena sidan gick rakt av under 1a ridturen.
Rena turen att inte hela tränset trillade av då nackremmen sprack när jag skulle plocka av bettet efteråt, det sprack nästan hela vägen vid bettspännena. ......
Ska försöka få remmarna utbytta och bara behålla själva pärldelarna
Men oj!
Nej, lädret på mitt ex är fantastiskt, mycket mjukare än mitt PS träns t.om.! Sen verkar paddningen vara av äkta nappa också Känns betydligt mer exklusivt än väldigt många andra träns i samma prisklass tycker jag!
JaSamma som på min lösa nosgrimma alltså