Jag har shoppat idag. Det vart ett par svarta gummityglar från Stübbens nya design, en fleecetröja från Steeds i rosa och en grå från HV POLO. Det känns bra i kroppen nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superfint! Det där hade nog passat fint på min fuxing ocksåFick hem detta från Equito idag
Kan komma med en liten uppdatering av bogskyddet. Ponny har gått med det ca 1.5v nu och fått lite skav vid nederdelen av halsen, när han böjer ner huvudet, och lite ruggad på bogen. Tror doch att hans halvutväxta päls är extra känslig.. Idag var equiterapeuten ute. Ponny var mjuk och fin i bogmusklerna och inget tjurande när han masserades där! I vanliga fall (senaste 2 åren jag haft massör/equeteraput) är han mer eller mindre stel/öm i bogen, i november var han väldigt låst och öm. Så jag tror BoT funkar på honom, kanske ska titta på ett täcke medOh, vill du berätta lite mer om bogskyddet? Hur är det i strl? Är det keramiskt material i hela?
Jättefint! Vad är det för storlek? Ser ut att vara "ovanligt" kort nosdel?
Har letat länge efter ett remontträns där nosdelen inte blir för lång...
Verkar totalt omöjligt, men denna ser lovande ut! (Eller har hästen kraftig nos?)
Jag åkte på stor utförsäljning (var där redan igår, men höll på att dö folk-döden) idag och kom hem med *trumvirvel* två grimskaft, ett Döbert-spö och hästgodis jag borde skämmas
Jag var bara inom igår, men pallade inte stå i kön. Idag var det ingen kö när jag var där.Va, stod du i kön?! Jag hittade ett par benskydd jag ville ha men det var över 1 hs kö ut så sket i det
Jag åkte på stor utförsäljning (var där redan igår, men höll på att dö folk-döden) idag och kom hem med *trumvirvel* två grimskaft, ett Döbert-spö och hästgodis jag borde skämmas
Finns där mycket kvar? Har helt missat att dom lagt ner..