Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar att du skulle citera mitt inlägg här..Och ett bett som lillhästen har godkänt , fint ska det vara!
Vad heter bettet? Är kulorna i mässig rörliga? =)
Equiline borde ha
Vet inte om detta är rätt tråd men letar bruna stigläder. EGENTLIGEN vill jag ha Prestige i samma färg som sadeln, tabacco, meeeen de kostar 1100. Hittar jag inga jag gillar för billigare peng blir det dem ändå, men någon kanske sitter på nåt hett tips?
Vill bara lägga in en liten varning att detta bett inte är särskilt snällt mot hästens mun. Risken är väldigt stor att lanerna "fastnar" mellan kulorna. Fick inte nåt bra betyg från hästtandläkare (välrenommerad sådan) Sen väljer du ju självklart själv om du vill använda bettet men ville bara nämna detta.Och ett bett som lillhästen har godkänt , fint ska det vara!
Vad heter bettet? Är kulorna i mässig rörliga? =)
det står komplett så det antar jag eftersom tygeln är en del av thiedemantygeln..nån som vet om det följer med tyglar till thiedemantygeln på h**ks?
det står komplett så det antar jag eftersom tygeln är en del av thiedemantygeln..
Ok, tack för tipset. Tänker dock att om en häst som är känslig i munnen är nöjd med bettet lär det väl passa honom. Jag varierar dock mellan ett par olika bett för att variera tryckpunkterna.Vill bara lägga in en liten varning att detta bett inte är särskilt snällt mot hästens mun. Risken är väldigt stor att lanerna "fastnar" mellan kulorna. Fick inte nåt bra betyg från hästtandläkare (välrenommerad sådan) Sen väljer du ju självklart själv om du vill använda bettet men ville bara nämna detta.
Bidde lite julklappar till ponnys
Jag och min equiterapeut undrade just varför BoT inte hade bogskydd förra vintern. Min ponny blir lätt stel i bogarna och njuter verkligen fullt av biolight, så vi klurade på hur man kunde göra en av BoT-paddar.. Men nu finns dom ju!
Sen fick ponny en 100g liner till sitt HW-täcke så nu klarar han vintern.
Isisen fick ett Beris bett. Köpte det på chans och han gilla det verkligen, använde det på stora ringen utan häv. Hoppas bara det håller ett tag trots att det är plast/gummi..
Vilken rolig tråd! nu får jag äntligen dela med mig av alla mina inköp vilket blir en del när man inte kan hålla i sina pengar. Får dela upp mina inlägg lite då jag har köpt en hel del den senaste tiden haha
Jag lyckades äntligen få tag på grey/orange schockemöhle schabrak både dressyr och hoppmodellen som tydligen hade utgått. Var egentligen ute efter hopp men hittade först inte så jag hann köpa ett dressyr men nu har jag en av varje sort. Perfekt!
Köpte häromveckan min första Spooks väst som inte lär vara den sista.. och ett par super sköna roeckl handskar. Favoriter!
två par ariat skor både svarta och bruna hade svårt att välja i affären så jag valde att köpa den billigare varianten så jag slapp välja
Jag och hästen var på vår första tömkörningslektion för bästa Anders Eriksson för några veckor sedan och efter att ha lånat hans grejer så blev jag helt såld så jag var tvungen att införskaffa hela paketet
köpte även ett nytt träns från Ps och ett nytt läckert pannband blev ju tvungen när jag köpte nya tömkörnings grejor
Levade revolution heter tränset och jag tror att dom ska finnas på deras hemsidaVad heter modellen på det där PS tränset? Aldrig sett nämligen...
Ok, tack!Levade revolution heter tränset och jag tror att dom ska finnas på deras hemsida
hmm..Vad ska jag säga. Tog ett 135 till min ponny som ligger mellan 125-135, passa bra så här långt( bara provat några h hitills), kanske onödigt långt på ryggen men ville att det inte skulle bli för tight i halsen. Antar att hela skyddet är keramiskt och inte bara paddarna Paddarna är uttagbara, men passade bra på sidorna till min då hans täcke är något stort, tog dock bort den i bringan. Skyddet sitter stilla även när hästen springer, testade vid longering.Oh, vill du berätta lite mer om bogskyddet? Hur är det i strl? Är det keramiskt material i hela?