Grattis på födelsedagen @the_connemara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på födelsedagen @the_connemara
GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN
Nej då, riktigt så sällsynta är de inte i Stockholm, jag hade ett likadant fram till i höstas, fast rosa-lila stripes. Har stripesen på ditt släp ramlat av, eller är väggarna bytta? (har det suttit stripes kan man se en svag skugga i skivan). Fördelen med lilla Trane är att det är lättmeckat även för den ohändige.Haha oj! Här uppe i Sthlmstrakten har jag aldrig sett ett likadant, så började nästan undra om min modell var ett unikt exemplar eller något...
Globus har väldigt väldigt bra läderkvalitet även i deras träns i 400-kr klassen. Jag har ett rödbrunt Globus Foxy som använts nästan dagligen i över 10 års tid - och det blir bara bättre med tiden. Har kvar sin lyster, spänst och färg! Ditt träns ser ut att vara i samma fina kvalitetsläder, så jag ser fram emot att få se en bild på det efter några års slitage!Träns-o-manen har varit i farten för 50-11e gången....
Denna gång har jag hittat ett träns som jag tänkte skulle få bli mitt tävlingsträns
Kommer från Globus och var jättebilligt. Men oj, vilken läderkvalité! Så mjukt och härligt, utan att bli sladdrigt!
Ska dock ta bort Aachenremmen då jag föredrar att vara utan den...
Nej då, riktigt så sällsynta är de inte i Stockholm, jag hade ett likadant fram till i höstas, fast rosa-lila stripes. Har stripesen på ditt släp ramlat av, eller är väggarna bytta? (har det suttit stripes kan man se en svag skugga i skivan). Fördelen med lilla Trane är att det är lättmeckat även för den ohändige.
Globus har väldigt väldigt bra läderkvalitet även i deras träns i 400-kr klassen. Jag har ett rödbrunt Globus Foxy som använts nästan dagligen i över 10 års tid - och det blir bara bättre med tiden. Har kvar sin lyster, spänst och färg! Ditt träns ser ut att vara i samma fina kvalitetsläder, så jag ser fram emot att få se en bild på det efter några års slitage!
@Dressyrtjejen_97
Av mina träns är det med absolut bäst läder ett som salufördes på Hööks som "ponnyträns" och kostade 189:- för många är sen.
Jag har likadana, bra köpHar köpt ett par MH Opus High Rider jag väntar otåligt på. Red i mina vinterridstövlar idag och det blev lite varmt...
Snyggt! Men nu måste du skaffa tyglar med inåtvända spännen.Fick tips från @lomuxx i en annan tråd om ett remontträns från Källquist. Har ju letat efter det ultimata remonttränset lääänge, köpt flera men alla har varit mer eller mindre dåliga. Men så skulle jag ändå beställa lite bett från en mycket stor ridsportbutik med midsommar-erbjudande, och passade på att köpa detta remontträns också. Och herregud säger jag bara! Så fint läder! Faktiskt t.om. finare än på mitt PS-träns, som ändå kostade 1k mer än detta. Så himla mjukt och fint! Chansade och beställde i full, det passade perfekt på Herr Häst. Inte ens knäppt långt ner eller något, utan i mitten/högre upp.
Tror nog "jakten på det perfekta remonttränset" får anses avslutad nu
Närbild på lädret...
På Herr Häst. Nej, nosgrimman är inte hård/oformlig - tvärtom! Det är jag som satte den väl löst...
Tack! Haha, jag vet!Snyggt! Men nu måste du skaffa tyglar med inåtvända spännen.