Idag fick jag hem en present jag beställt åt en kompis i födelsedagspresent
Får nog beställa ett till mig själv i andra färger, blev så nöjd!
Har länge kollat lite på pärlor men detta var ju så gott som perfekt! Var är det i från?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag fick jag hem en present jag beställt åt en kompis i födelsedagspresent
Får nog beställa ett till mig själv i andra färger, blev så nöjd!
Samma sak för mig, ville ha ett som var nätt. Kolla under radannonserna här så hittar du tjejen som gör dem.Har länge kollat lite på pärlor men detta var ju så gott som perfekt! Var är det i från?
Var inne på hööks en sväng och handlade på halva reapriset, det gröna schabraket och tränset (Som är helt otroligt mjukt!)
Gula schabraket köptes för någon vecka sedan och benlindorna fick följa med mig hem igår.
Nu är vi redo inför påsken
Men vad avundsjuk jag blev nu. Har suktat efter det där gröna men det har varit slut på de Hööks jag varit inne på
Men vad avundsjuk jag blev nu. Har suktat efter det där gröna men det har varit slut på de Hööks jag varit inne på
Råkade fynda det på hööks idag, halva rean så med min ranattcheck vart det gratis
Jag som absolut inte skulle ha fler schabrak, behöver nog behandling för mitt beroende
Men åh! Du skulle köpt ett till mig också!
Vilket snyggt träns, får man fråga vart du köpt det?Fyndade ett stalltäcke i dag på Rea, 246:- kostade det mig:
Dressyrträns:
Pannband i närbild:
Vilket snyggt träns, får man fråga vart du köpt det?